16 de setembre 2016

Les vacances d'estiu


Aquest estiu m`ho he passat molt bé. A principis de juliol vaig anar a Andorra amb la família, i vaig conèixer al meu cosí Joel. Ell té dotze gossos, un dels gossos té molta musculatura. Després vaig anar, amb la meva germana, a casa de la meva tieta a busca a la meva cosina i vam anar a conèixer Andorra. 

L’endemà  vam  anar a la platja de Salou i vaig comprar-me una taula de surf. Tot  seguit, vaig fer surf i vaig caure molt, però m’ho vaig passar molt bé, i vaig tornar cap a  Albesa. Una vegada a Albesa, amb els amics i ma cosina vam passar per davant de casa del l’Eduard  i vam anar a la Plaça dels Sarraïns i vam jugar fins a les vuit  del vespre. Els dies següents vaig estar molt bé descansant a casa. Els últims dies vaig conèixer a l’Aurembiax i vaig començar a fer les coses de el col·legi i vaig anar ben content a  col·legi.






0 comentarios: