16 de setembre 2016

Les meves vacances


L’estiu va arribar i estàvem tots molt contents, el primer que vaig fer va ser anar a Roses a passar uns dies amb les meves cosines. M’ho vaig passar molt bé la platja i vaig capturar molts pokemos. Va ser una passada, va passar 1 setmana i ja estava voltant amb el meus amics. Els primers dies quedàvem a les piscines. Quant ens vam avorrir de les piscines vam començarà anar al riu. Al riu sols i anàvem per divertir-nos, al riu hi anàvem la Parisi, l’Alba, l’Eduard, el Raül i jo. Ens ho passàvem pipa. Arribant al Juliol vaig tornar a Roses però aquesta vegada sol amb la meva mare. La meva tieta ens va deixar el pis.

El primer dia vam anar a la platja va ser molt divertit, vam fer una muralla Xina amb arena. El segon dia van trucar a la porta del pis i resulta que era la meva tieta i les meves cosines. A les nou del matí ja era al port esperant el nostre catamarà , va ser molt divertit. Primer vam buscar lloc , jo tenia molta son i em baix adormir, al parar ens van deixar llençar-nos des del catamarà. 


Si et queia algo al mar no es podia recuperar perquè el fondo del mar era de 13 metros de profunditat. Després de banyar-nos una estona ens van donar dinar i quan vam acabar vam tornar al pis, m’ho vaig passar molt bé, el dia següent vam anar a unes piscines que no hi havia ningú, tot ela per nosaltres, era molt divertit. El dia final la meva tieta i les meves cosines van marxar i la meva mare i jo vam anar al aqualeon, una vegada allí ens vam començar a tirar pel anaconda, per la cobra, pels ràpids , pels flotadors... va ser un dia molt mogut.


 
Quan vaig tornar a casa vaig dormir, el dia següent baix anar amb el Farran i l’Arnau, primer tenia por de saltar a la secla però l’Arnau i el Farran en van animar i final ment vaig saltar.  Després vam pujar una pujada, l’Arnau va frenà i jo vaig derrapar i vaig xocar contra ell i espero que algun dia em perdoni  .                        

0 comentarios: