16 de setembre 2016

VACANCES D'ESTIU


Les vacances d’estiu per a mi van ser molt curtes,  però divertides. Al tercer dia de vacances vaig anar piscines amb els companys de classe i de vegades amb el Pau i el Yassine. Quan vam arribar a les piscines que vam anar a peu vam deixar la tovallola al l’herba i ens vam tira a l’aigua i vam juga a Marco Polo, amb la màrfega d’aigua i després vam sortir de l’aigua vam anar a comprar algo i vam anar a jugar a cartes, com al Ken o al Rellotge i mes jocs finalment vam anar al Pont de les Mentides a jugar al fet i amaga i a les vuit vam tornar a casa.

El 3 Agost va néixer la meva germana Salwa, quan va néixer ens va trucar el meu pare i ens va vindre a buscar per veure-la i era  molt petita i mona i quan va tornar a casa ho vam celebra i van vidre els familiars quan va vidre el meu tiet vaig sortir a fer un vol amb vell després vam dinar i a les quatre i mitiga vam sortir a jugar. A la nit vam sopa també a casa meva i a les onze se’n van anar menys algunes tietes i al mati se’n van anar a casa seva tots.

També casi sempre a les piscines o al riu. El quatre d’Agost el vam fer la cordera de la de deu km va guanyar el Marc Hospital la de tres voltes el Quim i la de dos el Jordi F i jo tercer i el meu Germà Reda va quedar 2n.

Alguns dies quedàvem amb el Raül o l’Eduard. També a vegades anava a casa de els meus cosins a juga a guerra de pistoles de boles de plàstic que feien una mica de mal.

Aquestes són les meves vacances d’estiu!                

 

0 comentarios: