16 de setembre 2016

Les meves vacances d'estiu

                   
Aquestes vacances 2016 han sigut molt divertides, he fet moltes coses, avui us explicaré el que he fet durant les meves vacances.
Dos dies abans d’acabar el col·le vaig marxar cap a Cambrils, en aquell hotel hi havia molts nens de la meva edat.
Un dia d’aquells m’estava banyant a la piscina i vaig fer una amiga que es diu Nahia, que es basca i parlava castellà, es adoptada d’Àsia, i la seva família és monoparental, és a dir que només te una mare, ella viu a Donostia del País Basc i allí hi practica surf.
Ara encara ens enviem cartes i postals, a Cambrils m’hi vaig quedar 5 dies i l’estiu que ve, intentarem anar els mateixos dies ella i jo de vacances.
Uns dies després vaig anar a Solsona 8 dies de campaments , vam quedar amb l’Alba. C , per anar-hi juntes, l’Alba. C és molt bona amiga, ens vam conèixer l’any passat també a la Carral i des de llavors que som molt bones amigues.
A la Carral aquest any no ens hem tirat per la tirolina, però vam veure un espectacle de mussols i vam veure el mussol més gran de tota Catalunya la Màxima, era molt, i molt gran.
M’ho vaig passar molt bé a la Carral.
Quan vaig tornar de Solsona,  ja vaig començar aquedar amb els amics per anar a les piscines, a la pedrera  o algun dia quedàvem per anar algun lloc .


Alguns dies que no quedàvem amb els amics, anava amb els meus cosins a les piscines de la Portella o anava a casa de la padrina i jugava a baix amb els meus cosins i l’Abril.
O de vegades anava a ajudar al padrí al hort,  quan arribava a casa anava a passejar la Duna i després anava a sopar a la terrassa, aquest any no he sortit quasi gens a la fresca però algun dia després de sopar hi sortia.
El dia 10 de Setembre em vaig confirmar, aquí a Albesa, després de la confirmació vam anar la Parisi, la Marta i jo a fer un beure, després vam anar al parc d’aquí a la bora del col·le i vam jugar una estona i la Marta va marxar, llavors la Parisi i jo a una pizzeria sopar el Vaporetto que esta a Lleida, després de sopar en vam trobar al Raül i una altra vegada a la Marta passejant, quina coincidència!
Aquest estiu m’ho he passat genial, espero que l’estiu que ve sigui tan divertit com aquest, per que aquest ha sigut el meu estiu preferit.
    
   

            

0 comentarios: