19 de setembre 2016

vacances d'estiu

Vaig començar l’estiu anant a la piscina, a la tarda, amb els meus amics. Després de la piscina anàvem a jugar pel poble i ens ho passàvem molt bé.
 Després  d’unes quantes setmanes d’estiu jo, la meva mare  el meu pare vam anar de vacances a un hotel de per allà als Pirineus, es deia oroel i era molt bonic, ens quedàvem tres dies. El primer dia ens vam quedar a l’hotel i després vam anar a explorar el poble, el segon dia vam anar a caminar per una muntanya i a comprar coses...I el tercer dia era més “especial” per a mi per que anàvem a un lloc que es dia el “Juncarral”, és com un parc d’escalada, de tirolina i d’activitats d’aquestes...
Al matí jo i el meu pare va anar amb canoa i seguíem  un riu per on passàvem, i a la tarda vam anar jo i el meu pare a fer aquelles activitats d’aventura, recordo que hi havia 4 circuits, el primer era “kids” que era molt fàcil però abans ens ensenyaven com funcionava e circuit i això... 
El segon circuit era el “explorador” aquell circuit ja era mes llarg i mes alt que el primer, el tercer circuit era “aventurer” que era molt llarg i molt alt i en aquell circuit hi havia una tirolina de 200 metres de llarg ! i m’hi vaig tirar era molt divertit! I el quart circuit que  ja no el vam puger fer perquè no feia l’edat que era “el guerrer”.
I tota la estona estàvem passant pels arbres i fent activitats d’aquelles i després vam anar a casa, (Albesa).
Després d’aquelles vacances vam anar a la platja, sol un dia la meva mare, el meu pare i jo vam anar al matí, i pel que es veia n hi havia massa gent. I va ser com un dia qualsevol...
 Alguns dies anava a visitar als cosins i a la meva padrina i anàvem a passejar per el tros d’Albesa.
Un dia vaig anar a les firetes d’Alpicat amb la Laia i vam pujar al ”tapiz” i al “pulpo”, ens ho vam passar genial!
Llavors la meva mare, el meu pare i jo vam fer les ultimes vacances que eren a Andorra ,i vam anar sòl dos dies però van passar bastantes coses:
El primer dia vam anar a dinar a l’aire lliure damunt d’una muntanya. Després vam anar a veure uns cavalls que estaven per allí, un no parava de seguir-me i em queia molt bé i em vaig fer un “selfie” amb el cavall.
Després vam anar a l’hotel una quanta estona i vam anar a passejar per el poble jo i la meva mare, va passar una hora i ja volíem tornar a l’hotel, llavors no el trobàvem i vam estar una bona estona intentant trobar l’hotel i al final que hi havíem passat tres vegades pel davant i quant vam tornar vam descansar.
El segon dia, al matí vam anar a Naturlandia i vaig pujar amb el meu pare amb una cosa semblant amb el Juncarral  però era tot e fusta i al final hi havia una tirolina molt llarga.
I a la tarda vam anar a un centre comercial, vam dinar i després vam anar a comprar.

I vam tornar a casa, els últims dies d’estiu em vaig quedar amb els cosins, tenint ganes de tornar al col·legi.