19 de setembre 2016

Les meves vacanses


Aquest estiu m’ha agradat molt i va començar així: Va acabar el col·legi i va ser el meu aniversari. Aquell dia vam anar a buscar les notes (que per cert van ser molt bones) i a la Carla li van comprar uns patins per l’aniversari i a mi en van comprar una càmera que volis, que va per l’aigua, es molt  va súper be!

 Al Juliol vam anar a Aqualeon, com sempre, hi havia molta gent però m’ho vaig passar molt bé. També vaig anar una setmana a les Estades o dot també Casal ‘estiu, iens vam trobar amb el Raül! I la resta de l’estiu vam anar a les piscines. (Allà vaig voler provar la càmera la meva càmera sota l’aigua i va súper bé!)

 Al Agost, vam anar dos dies a Calafell al hotel Canada Palace, que era de quatre estrelles, i hem vaig comprar un llibre, el segon de Virtual Hero!
 
 M’ho vaig passar súper bé! (Però el millor es que la Carla, al bufet tu miraves a la taula, i estava a la taula mirant els postres, miraves a la taula dels plats i veies la Carla a la taula, feia molta gracia!) I també per la Festa Major, vam anar al Sopar de Germanor i al dia del entrepà (aquell dia va fer un xàfec i ens el vam tindre que menjar a casa, jo L) L’ultima cosa que vam fer a L’Agost, es anar amb tren a Cellers, va estar bé!

I al Setembre vam anar de vacances a Cambrils amb la Carla, la meva cosineta Aina i la meva tieta. Allí estàvem comprant, hem vaig comprar un bolset d’Anekke súper chula i la Carla una bossa pels patins plena de emoticones, que chula! També vam anar a les firetes, i qualsevol cosa, però un dia vaig tenir una gra sorpresa ... Un dia el nostre tiet no hi era, estava a Albesa (M’he despistat de dir que ell també venia a Cambrils, m’he despistat ) I la tieta ens va dir a totes que o anàvem amb vaixell o anàvem a Port Aventura I nosaltres vam anar com a motos per preparar el de Port Aventura, vam agafar el autobús i vam anar capa allà. Com era l’hora de dinar vam agafar les entrades i vam anar a dinar cap a la Polinèsia, després vam anar cap a Sèsam Aventura i L’Aina va pujar uns carrets ambla tieta i jo i la Carla vam pujar al TamiTami (Anava molt ràpid i hem vaig cagar de por). I després vam anar a la Xina i vam pujar a unes tassetes tots junts. I finalment vam anar cap a l’Oest nosaltres vam pujar als cotxes de xoc per a grans i L’Aina als de petits. I també vam pujar a una roda gegant i ens vam mullar totes. Va ser el millor dia de tots! I finalment vam tornar cap Albesa pocs dies després. I l’últim dia de l’estiu ens vam confirmar (jo feia una lectura i estava súper nerviosa) Aquest estiu ha sigut el millor dia de la meva vida, m’ho he passat súper bé! I aquest es el meu estiu.

0 comentarios: