16 de setembre 2016

Les meves vacances d'estiu 2016

Aquest estiu m’ho he passat molt bé! El 28 de juny va ser el meu aniversari i em van regalar uns patins, em va costar una mica aprendre’n, però ara ja en sé. El dia 10 de juliol vam anar a Aqualeón, i hi havia molta cua. Al juliol també vam anar una setmana al casal d’estiu, que va ser una mica avorrida. Alguns dies també anàvem a les piscines amb els amics. A l’agost, els dies 15 i 16 vam anar a Calafell, en un hotel que es deia Canada Palace.   
Resultat d'imatges de calafell canada palace hotel
 Per la Festa Major vam fer moltes coses: vam anar al sopar de Germanor, el entrepà que va ploure i tothom va marxar a casa seva, la tirada de bitlles on ens vam trobar als amics i al ball de nit. Algun diumenge després vam anar a l’estació de tren de Balaguer i vam anar amb tren a Cellers, i després vam anar a dinar a Tremp. Al setembre vam anar a Cambrils del dia 1 al 8. Alguns dies vam anar a unes fires que es deien “l’esquirol”. El dia 7 vam anar a Port Aventura a passar el dia. Al arribar a Port Aventura vam anar a la Polinèsia a dinar, i vaig menjar una hamburguesa, un plat d’espaguetis i patates fregides que anaven amb l’ hamburguesa. Després vam passar la tarda pujant a les atraccions i després vam marxar. El dia 9 vam anar a l’assaig de la confirmació i el dia 10 va venir el bisbe de la Seu d’Urgell i ens va confirmar. I per últim, el dia 11 vam anar un tram amb bici a veure una tia d’Almenar, que viu en una granja i té dos o tres gossos no molt grans i ara té dos gossets petits. I aquestes han estat les meves vacances d’estiu.

0 comentarios: