16 de setembre 2016

Vancances d'estiu


Aquest estiu a sigut molt divertit i molt llarg. Però no  us ho explicaré tot. Una de les coses més importants que vaig fer es, quan vaig acabar de fer el mercat que havíem preparat per el festival, desprès vàrem  tenir d’anar corrents cap a Cal Toni. Perquè li havíem  fet una festa sorpresa de 18 anys per el meu germà. Li vàrem preparar un vídeo amb totes les persones que l’estimaven i que han format part de la seva vida , com jo. També  vam fer amb cartró i Goma Eva un marc de fotos per fer-se fotos gracioses. La festa, va durar fins a la 1 de la matinada i un dels regals més bonics que li vam donar va ser un viatge a Lanzarote. Quan passar  una setmana, vam preparar les maletes i vam anar l’aeroport  de Barcelona, per anar a Lanzarote. En total eren 3 hores de viatge i mentre que volava estava parlant pel watts amb l’alba per enviar-li fotos, vàrem tindre una mica de turbulències però no me van espantar ( Bueno me vaig espantar una mica). Vàrem arribar a Lanzarote  a les 5 aproximadament. Vam arribar a l’hotel i vam sopar.

El primer dia vam baixar a esmorzar i a llogar un cotxe. Quan vàrem acabar ens vam posar el banyador, amb el Roger i la Paula vam anar a descobrir totes les piscines. En total ens vam banyar en unes 12 piscines que hi havia en tot l’hotel i quan ens vam cansar. Vàrem anar picar una mica de menjar i vam anar amb un recreatius i per últim vàrem anar a l’espà amb els meus pares. Els dos últims dies vam anar a explorar l’illa, vàrem anar a veure: Parc Nacional del Timanfaya, Los Gameos de l’agua i los Herbideros. També vam anar de punta a punta de l’illa eren 45mn. .

La tornada per anar a Barcelona es va fer més llarg i vàrem passar per damunt d’Àfrica.

A Albesa vam arribar per allà a les 12h de la nit. La resta dels dies generalment vaig quedar amb els amics per anar a les piscines o al riu o anar a fer un tomb. Algun dia vam anar a fer  un passeig per les afores de Albesa amb l’Alba.

I el últim dia de les meves vacances més importants  va ser quan vaig fer la confirmació el dia 1o setembre. El meu Padrinet era el meu germà , la confirmació es va fer molt  llarga i molt calorosa. Quan esva acabar  vaig anar amb la Laia a sopar al Vaporetto i nosaltres en vam posar a una taula de dos i ens fèiem les grans(guais). Desprès en vàrem trobar al la Marta que passejava per el carrer i al Raül que sopava al mateix restaurat.

Bàsicament van ser les meves millors vacances del món.

0 comentarios: