13 d’abril 2012

Vacances de Setmana Santa


Aquestes vacances se m’han fet molt curtes. De vegades a casa m’avorria una mica però hi havia estones que m’ho passava molt bé. Els primers dos di es no vaig fer res en especial, però el diumenge va ser un dia molt mogut, al matí vaig quedar amb l’Andrea per fer els deures. A la tarda me’n vaig anar al cinema a veure “Viaje al Centro de la Tierra 2”. I a la nit vaig anar a sopar a “Cal Toni”.


L’endemà al matí ens en va manar a la Granja d’Escarp, a la “Mina” dels padrins de l’Andrea. Allà vam fer una calçotada. La tarda ens la vam passar jugant a fer cabanetes.



El dimarts vam quedar amb l’Andrea per acabar de fer els deures. A al tarda vaig anar a veure la gosseta de la meva cosina i vaig anar a entrenar.


Els altres dies els vaig passar jugant, llegint, entrenant, ...


El divendres ja estava preparat per començar el XI Torneig de bàsquet, Mini masculí a Vilassar de Dalt. Van ser tres dies molt intensos i vaig fer molts amics.


El dia de la Mona van venir els Codes a fer-la amb nosaltres, vam menjar carn i la tarda ens la vam passar jugant a jocs de taula, futbol i molts més jocs.

Aquestes vacances m’ho he passat molt bé!

0 comentarios: