16 d’abril 2012

Les vacances de setmana Santa

El divendres dia 30 vam acabar elcole i tots estàvem molt contents per començar les vacances.

El dissabte vaig estar fentdeures per poder-m’ho passar bé la resta de dies.

Com que tots els diumenges hi hael mercat de Torrefarrera, hi vam anar i ens vam trobar a l’Anna, a la Paula i
la Irene...

El dilluns, el dimarts i el dimecres, vam acompanyar a la meva mare a la feina. El dimecres va ser una mica diferent, perquè va venir l’amiga de la meva mare.

El següent divendres vam marxar cap a Salou. Vam arribar al migdia i per dinar vam menjar calçots.

El dissabte, després de despertar-nos, vam anar a passejar els gossos i tot seguit vam jugar al
minigolf. Ja havia passat un altre dia.

El diumenge, després de dinar, vam anar un altre cop a passejar als gossos i tot seguit vam anar a jugar al billar, va estar molt divertit. Per mala sort vam tenir que tornar.

El dilluns vam anar a fer la Mona amb els amics d’Alpicat del meu pare.

Primer vam fer una mica de
pica-pica, a continuació vaig anar a passejar al meu cosí una estona, després van dinar els més petits. Finalment van dinar els grans i jo.

De postres vam menjar un pastis que havia fet una dona de la colla. Estava molt bona!



Vam estar jugant una estona al monopoli, però no s’acabava mai, així que vam deixar de jugar i vam agafar un altre joc del barça.

Tot seguit vam anar a recollir la meva mona, que eren 20 euros, i després la de la meva germana, un pastis amb dos figures de xocolata blanca.

El dimarts vaig quedar amb les bessones, la Paula i l’Anna per fer un treball del cole.

0 comentarios: