13 d’abril 2012

Les meves vacances de Setmana Santa

Ja estava esperant que s’acabés el col·legi, i per fi es va acabar, em vaig quedar una bona estona als “culumpios” i finalment vaig anar cap a casa perquè estava molt cansada de fer gimnàstica tota la tarda.

Uns quants dies després vam quedar amb les meves cosines gran s i vam anar a comprar roba; a mi pel meu aniversari i al meu germà per la mona.

Vam passejar, i vam entrar a moltes botigues, i al final ens vam comprar dos coses cadascun.
Ens van portar cap a casa i a la tarda vaig sortir una mica pel carrer i vaig jugar una mica a la wii.

Els dies següents vaig fer els deures que teníem: castellà, angles i llegir.

El diumenge de Pasqua vaig anar a Vallverd, que és el poble dels meus padrins. Allí hi havia
tota la meva família. Per menjar vam fer caragols a la llauna i llonganissa, (va està tot molt bo). Després vaig anar a jugar amb la Gemma i la Laia, que són les meves cosines petites. Ja es feia tard i vam anar a casa, que l’endemà ens havíem de llevar aviat.

L’endemà, que era la mona, em vaig despertar aviat perquè havíem d’anar a fer una caminada, que eren uns onze quilòmetres. Ens vam cansar bastant i després vam anar a ballar sardanes i ens preparàvem per anar a la mona, a un tros.

Vam anar amb un tros; mentre ens esperàvem per dinar jugàvem amb un gos de raça Bòxer, que es deia Taca; li llançàvem pals i els anava a buscar fins que ens van cridar per
anar a dinar.

Vam menjar macarrons i mona de postres i vam tornar a jugar amb els gossos; i finalment ja era quasi la nit i vam retirar cap a casa.

El dimarts, el dia abans de la tornada al col·legi i el dia del meu aniversari; a la tarda vaig anar a casa de la Paula Ll. Havíem de preparar una cosa de música , i així vaig passar la tarda del meu aniversari.

A la nit em vaig preparar tot el que havia de portar al col·legi, encara que no en tenia gaires ganes, perquè les vacances m’han passat molt ràpid.

Vaig sopar, i vaig mirar algun programa divertit que feien a la televisió, i a dormir aviat que l’endemà havia d’anar al col·legi i s’acabaven les meves vacances.

0 comentarios: