16 d’abril 2012

Vacances de Setmana Santa

Quan vam començar les vacances de Setmana Santa vaig anar amb els meus amics. Primer vam anar al camp de futbol i vam fer un partit i el meu equip va perdre. Després vam tornar a Albesa.

Això és el que fèiem quasi tots els dies  que vaig estar a Albesa.

Dijous Sant vaig anar a Lleida, a casa del meu germà, i em vaig quedar fins dissabte.

Durant aquestes tres dies vaig aprofitar per estar amb el meu germà, per explicar-nos coses... Vam anar a visitar la ciutat, a comprar i també vam anar al cinema a veure ‘’Rec3’’.

Diumenge vaig tornar a Albesa. La meva mare va comprar la mona amb un conill de xocolata a sobre. A la nit ens la vam menjar i estava boníssima.

Dilluns vaig fer els deures i després vaig fer un tomb al poble. Dimarts, com que era l’últim dia de vacances, vaig descansar.

0 comentarios: