16 d’abril 2012

Vacances de Setmana Santa

El dia 30 de març es va acabar el segon trimestre i començaren les Vacances de Setmana Santa. Primerament vaig anar a Torregrossa, que es on viu la meva padrina i els meus cosins.


L’anem a veure sovint, però aquella vegada la vam anar a veure també per celebrar la mona. Ens hi vam quedar una bona estona a casa de la padrina fins que finalment vam decidir anar al mercat de Torrefarrera.

Primer, ens vam pensar que no hi haurien gaires parades, perquè com es evident era un dia de festa.
Però quan vam entrar en el mercat, ens vam adonar que hi havia més parades del habitual; cosa que era una mica estrany. Ens hi vam quedar allí una bona estona, mirant les parades... Fins que finalment vam marxar cap a Albesa.

També, ens vam quedar uns quants dies a Albesa, en els que jo vaig aprofitar per quedar una mica amb els amics. També vam anar al mercat de Balaguer, on aquell dia hi havia mercat. La meva mare volia fer la compra i jo, vaig aprofitar la ocasió per comprar-me unes sabates noves.

Després d’això, jo i la meva mare vam comprar les coses que necessitaríem per la mona i tot seguit vam anar cap a casa.

Va arribar Dilluns, el dia de la mona. La meva germana i els seus amics van anar a fer la mona al riu, però jo, la meva mare i el meu pare vam anar a casa d’un amic a celebrar-la. També, va vindre un nen amb el que vam jugar tots plegats a futbol...

Jo vaig anar cap a casa d’aquell amic a prop de la una del migdia. Allí feia molta calor! Tota la colla vam començar a preparar la taula hi ha servir el menjar a la taula.

A continuació, pop de les dos, vam començar a dinar. De primer plat vam menjar un ‘’Pica Pica’’; de segon una paella, estava per llepar-sen els dits! I de tercer una mica de carn. I per últim... La mona! Aquella mona era deliciosa, estava feta de nata, boníssima.

Després vam anar a fer una caminada tots plegats i això va fer pair una mica el menjar. I així es va acabar el dia. En resum, aquestes Vacances de Setmana Santa han sigut les millors, se’ns dubte. I espero que siguin iguals o millors al 2013!

0 comentarios: