13 d’abril 2012

Vacances de Semana Santa

El diumenge dia vuit de Abril va venir el meu cosí Josep a buscar la mona;
Va venir a dos quarts de tres, llavors vam dinar, després de menjar uns canelons boníssims.
Vam anar una estona a l’ordinador a jugar, al cap duna estona vam anar als “columpios” i vam jugar a una paret , llavors ens vam compra uns gelats, i vam anar a fer un tomb.

Vam torna cap a casa a jugar a la pSp però li havia caigut a terra al meu padrí i estava tota espatllada, i vam haver de porta a arreglar, (al meu tiet) vam anar-ho-hi a portar però no hi eren. Llabors vam tornar cap a casa que ja eren dos quarts de nou , llavors el meu cosí Josep va marxar cap a casa seva.

El dilluns vam anar a fer la mona a casa de la Rosa amb el Guillem Codina, el seu germà i uns cosins seus. Allí vam jugar ham una Tablet, amb un patinet que es diu wave que nomes tenia dos rodes, a futbol i a unes quantes coses més.


Vam dinar paella de arròs molt bona jo vaig repetir de, escamarlans tres vegades perquè eren molt bons. Després vam anar a casa del Guillem a buscar una cosa, com que no la vam trobar vaig anar cap a casa meva.

0 comentarios: