16 d’abril 2012

Les meves vacances de Setmana Santa

El divendres vam acabar el col·legi. A la tarda vaig acabar tots els deures que tenia; L’endemà al matí vaig triar un llibre per llegir, que es diu ”La pel·lícula de Tigger”. Vaig llegir un conte amb català, un altre en castellà i un altre en anglès.

El llibre que vaig llegir amb català es diu “La fabrica dels caramels”, era una mica avorrit , i el llibre que vaig llegir amb anglès es diu ”El rei leon” en angles es diu ”the lion king” aquest llibre em va agradar molt.

Quan vaig acabar de llegir la pel·lícula de Tigger me’n vaig anar a jugar amb els meus cosins de Castelló de Farfanya.
El cap de setmana vaig anar a Alpicat, i em vaig quedar a dormi el Dissabte i el Diumenge, i el Dilluns els pares em va vindre a buscar. Pel Divendres Sant vaig ajudar a ma padrina a fer les mones; Van sortir molt bones!!


El dia de la mona vaig anar a Sopeira a passar el dia. Vam caminar un munt d’estona, caminant vaig relliscar d’una roca i em vaig fer mal al genoll i al peu. Més tard vaig anar a dinar. El dinar era molt bo, de primer plat vaig menjar “escudella”, de segon plat vaig menjar ”carn de corder “ a la brasa, i finalment de postres vaig menjar “gelat de torró”.

A la tarda vam anar a caminar una altra vegada al costat de pantà de Sopeira. Vaig passar per damunt del pantà per un pont i em van fer moltes fotos, mes tard ja vam marxar cap a casa. Vam passar per Tremp i vam anar al càmping d’Ager. Vaig veure un home que aterrava des del cel fins al terra i desprès ja van marxar cap a Albesa i cap a casa.

0 comentarios: