16 d’abril 2012

Les vacances de setmana Santa

Aquestes vacances van començar el 30 de Març, a la tarda després de acabar el col·legi tots estàvem molt contents per començar unes noves vacances.


El dissabte 31 la meva família i jo vam anar a Lleida, al jardiland a comprar accessoris nous per als peixos , per exemple; un pop de vidre, un vaixell mig enfonsat i altres coses més. Després de haver-ho comprat vam anar a dinar al “McDonald’s” ,uns batuts de coca cola i un entrepà i ens van donar uns gots de la lliga BBVA, ens van tocar el Llevante, Sporting i el Barcelona.

Al tornar ens vam deixar a casa dels meus cosins de Vilanova de Segrià, on ens havíem de quedar a dormir tres dies.

Aquests dies m’ho vaig passar molt bé però l’últim dia vam anar a la torre a menjar calçots i a passar-nos ho bé.

El dia 8 d’abril ens vam reunir a casa dels meus padrins d’Albesa a dinar, i a felicitar el meu padrí, Miquel.

Primer de tot vam menjar un pica – pica de segon plat i últim canalons i de postres una mona de nata amb una figura de xocolata, una pilota.

I només em faltava esperar per l'onze d’abril, que era el meu aniversari i per mala sort aquell dia començàvem el col·legi.

0 comentarios: