20 d’abril 2012

El dia de la mona

El dia de la mona em vaig despertar aviat perquè havíem d’anar a camina amb les amigues i les mares uns onze quilometres, de Menàrguens fins a una ermita.


Allí vam anar a veure l’església i vam tocar una campana, després es ballava sardanes, però com que estàvem molt cansats, alguns la van ballar i alguns no.
Després vam anar amb un tros, a celebrar la mona hi havia un gos de raça: bòxer, i un altre gos més petit, un parava de perseguir al altre i així fins que se’n van cansar i el bòxer estava molt cansat i es va agitar una estona, mentre nosaltres l’acariciàvem.



Vam anar a dinar, pica pica i macarrons, finalment  de postres una mona.


Després d’haver descansat la gosa, vam anar a jugar amb ella. Mirava o olorava el pal i l’anava a buscar, molt despresa.
Ja s’estava fent fosc i tothom va marxar cap a casa seva, i jo em preparava perquè dema seria el meu cumpleanys!!!

0 comentarios: