29 de gener 2008

Talla per aquí, talla per allà

Hem decidit fer una entrevista a l'Anna Marvà perquè fa poc ha obert una barberia i perruqueria nova a Albesa. La perruqueria es diu "Delicatessen" i disposa de les últimes modes de pentinats. Us recomanem que hi aneu, per a que us prenguin el pèl.
• Perquè vas decidir obrir la perruqueria?
Per què al poble feia molt temps que no hi havia cap barberia i vaig decidir fer-n’hi una.
• Quins horaris teniu?
Els horaris estan pensats per als homes que treballen al camp. Són horaris llargs, així es més fàcil per la gent.
• Per què vas posar aquest nom a la perruqueria?
Perquè "delicatessen" és una paraula que defineix una cosa exquisida, una cosa feta amb cura, un menjar molt preparat i li he volgut ficar amb sentit de perruqueria.
• Quants anys fa que ets perruquera?
Des dels 15 o 16 anys
• Quant temps vas haver d'estudiar per ser perruquera?
Pel títol de perruqueria, dos anys, i pel de barberia un.
• Quins tipus de pentinat et demanen més?
El que més em demanen són crestes que normalment m’ho demanen els joves tot i que volen que els hi faci tallats definits però que es pugui variar.
• Oferiu algun tipus de servei més?
Sí, depilació amb cera i tot el que implica el servei de barberia.
• Creus que la gent té cura de la seva imatge?
Sí perquè aquí a Espanya la gent va a la perruqueria no només per necessitat, quan porta els cabells molt llargs, sinó que hi va molt per canviar d’imatge i sentir-se més a gust.
• A més d'aquesta perruqueria, n'has fet alguna altra?
Sí, als 22 anys, al Carrer Major. Quatre anys desprès la vaig haver de tancar per motius personals.
• T'agrada la feina que fas?
Sí, m’apassiona i m’agrada molt. Em torna boja
Li donem les gràcies a l'Anna per haver-nos atès amb tanta amabilitat i li desitgem molta sort amb la seva nova barberia.
-- El Sergi m'ha ajudat a fer l’entrevista.

2 comentarios:

Marc Barios
Diu ...

Dídac i Sergi em vaig llegir l'entrevista i, el proxim cop anire allí a tallar-me el cabell.

Unknown
Diu ...

Dídac això es una entrevista com Deu mana no com altres que tu ja sas...