15 de gener 2008

El Castellot

El dissabte passat vaig pujar a una roca amb el meu pare i l'Andreu, el meu germà. La roca s'anomena "El Castellot" i està situada als afores de Baells, un petit poble, a l'Alta Llitera, a uns 30 km d'Albesa. Aquell dia hi feia molt fred i vent.
La forma de la roca és molt original. La roca és espectacular i fa molta impressió. El recorregut es fa per una via ferrata. La paret esta en molt bones condicions, amb escales i sirgues. L'estructura de la roca és totalment diferent de la serra on surt. Hi ha un desnivell d'uns cinquanta metres. La roca fa realment por.
Des de dalt hi ha una vista magnífica i s'hi poden veure ocells de tota mena. És molt segura però s'ha d'anar preparat.
Jo hi vaig anar amb soga, casc i budrier. A mi em va fer una mica de por. Tot i així, m'ha agradat l'experiència. Un altre dia potser hi tornaré. Recomano a tots els que us agradi escalar i no tingueu por del risc que us atreviu i ho proveu.

2 comentarios:

Didac Bernat
Diu ...

Ei Sergi s'ha de ser valent per fer això no?

Xavier Llobera
Diu ...

Crec que es bastant difisil escalar muntanyes aixì, crec que deus tindre practica