27 de gener 2008

El gran torneig

Avui s’ha disputat l’Open d’Austràlia, un dels cinc millors tornejos del mon. Totes les finals estaven plenes. Jo ho vaig mirar per la televisió.
En femení va guanyar Xarapova davant Ivanovic. Els resultats van ser: 7-5 i 6-3. Ja porta 3 Grand Slamms guanyats. Ha estat la primera russa que el guanya. Les dos finalistes van ascendir al rànquing.
En masculí va ser el més mirat. Jo anava amb el finalista francès anomenat: Jo-Wilfred Tsonga. Els comentaristes li diuen Mohamed Alí perquè són gairebé iguals. L’altre finalista va ser el serbi Novak Djokovic que va ser el guanyador del torneig.
Els dos van eliminar en les semifinals els dos grans tenistes Rafael Nadal i Roger Federer. Tsonga va fer 100 ace. Que vol dir punt directe. Tsonga no era conegut perquè ara esta en 18é lloc al rànquing. El francès va començar imposant-se al marcador amb un clar 6-4. El partit es va realitzar a Melbourne.
En dobles la parella israeliana formada per Jonathan Elrich i Andy Ram va guanyar a la parella francesa formada per Arnaud Clement i Michael Llodra per 7-6 i 7-5. El partit va durar 1 hora i 50 minuts perquè es va interrompre per la pluja.
Va ser emocionant i jo mel vaig mirar cosa que poques vegades faig. Per mi és un dels esports que m’agrada més practicar i mirar.

0 comentarios: