04 de gener 2008

Taller de cuina

Durant les festes de Nadal cada tarda s’han preparat unes activitats per als nens i nenes del poble. El divendres dia 4 de gener l’AMPA va organitzar un taller de cuina. Es feia a la tarda, al menjador de l’escola. En el taller es va preparar un pastís amb galetes, nata i xocolata, que es coneix amb el nom de Braç de la Fabiola, però s'hi van canviar alguns ingredients perquè els més petits el pugessin fer.
Al taller hi havia nens de totes les edats, des dels dos anys fins a nens de primer d’ESO.
Vam començar agafant cinc o sis pastes cada nen i les untàvem amb una crema que havien preparat les noies de l’AMPA amb margarina, sucre, coco i almívar. Les galetes s'havien d'anar posant una sobre l’altra sense passar-se amb la crema. Després es treia la crema que havia sortit pel cantó. Al final, com que sobraven moltes pastes, els nens van poder fer el seu pastis més gran, fins i tot un nen va arribar a ficar 21 galetes.
Després passaven unes dones de l’AMPA i et posaven nata, i una altra et posava uns fideus de xocolata de colors que eren molt bons.
Al acabar el taller tots ens vam menjar el pastis que havíem fet i algun hauria volgut repetir.
Al taller hi vaig anar amb els meus amics, ens vam seure tots a la mateixa taula, fèiem tonteries, però ens ho vam passar molt bé.
Esperem que l’any que ve hi torni a haver un altre taller de cuina com el d’aquest any amb un nou plat per preparar i menjar.

1 comentarios:

Marc Barios
Diu ...

Jo, només em vaig menjar la nata perquè la mantequilla no m'agrada i menys amb coco. Després els varem anar a llençar. Jeje.