20 de febrer 2007

La penya el Trull

La penya "el Trull" són una colla de persones grans i petites d'Albesa, entre elles la meva família i jo. Cada any la penya organitza una sortida. Hi van uns quants nens: l'Andreu, que sempre vol estar a l'aigua; l'Aina, que sempre va amb el seu mp3; la Gemma, que és la filla del president d'aquestes colònies, i jo.
L'any passat vam anar a un hotel molt "guai" de l'Hospitalet de l'Infant, es deia Meridià Mar. Teníem unes habitacions que, per obrir-les, havies de tenir una tarjeta. A l'hotel hi havia dues piscines, també un billar i, a més, dos ordinadors i una maquina per jugar.
El lloc era còmode i acollidor. A les habitacions hi havia televisió i un balcó amb una vista molt bonica. Molt a prop d'allà hi havia el mar i ens hi vam banyar. Vam dormir molt bé el menjar era molt bo.
Al cap de tres dies vam tornar cap a casa. Aquella tarda em vaig dedicar a mirar la televisió una estona i, després, vam anar a dormir. L'endemà tocava anar a l'escola.

2 comentarios:

Sergi
Diu ...

A mi ja m'agradaria tenir una penya com la teva...

Unknown
Diu ...

didac a mi marade molt akesta explicaccio pero kada vegada som menos....