13 de gener 2017

Vacances de Nadal 2016/17

Dia 23 de desembre de 2016:
Avui hem fet l’amic invisible i m’ho he passat molt bé! Hem quedat tots a casa del Raül i quan hi hem estat tots, hem començat a donar els regals. Primer la Mar li dóna el regal al Miqui, que és una revista i uns mitjons. Després el Miqui li dóna el regal al Víctor, que és un cub de rubik. A continuació el Víctor li dóna el regal al Raül, que són uns bombons, però com són amb gluten, s’intercanvien els regals. A jo m’ha fet el regal el Raül i és un gosset de la raça Husky de peluix, que és supermono. Ara el dono jo, em toca al Jan i li he regalat un llapisser en forma de cub d’escombraries i uns mitjons. Després el Jan li dóna al Santi que és una ruleta i un mini joc de taula. I per últim lloc el Santi li dóna a la Mar un ós de peluix petitet i uns mitjons. Quan hem acabat amb els regals, juguem a amagar-nos i a les cinc marxem tots. Que bé que m’ho he passat!

Dia 25 de desembre de 2016:
Avui és nadal i anem a un hotel a França, en un poblet que es diu Carcassonne. Hi ha unes quatre hores i mitja d’aquí a França, així que ens hem despertat a les set per vestir-nos i marxar. Durant el viatge hem parat unes quantes vegades, perquè és molt pesat estar quatre hores i mitja en un cotxe sense parar. Quan hem entrat a França ja no hi havia cap cadena de ràdio en espanyol, estaven totes en francès i jo em pensava que era xinés. Hem arribat a Carcassonne i hem anat a la part vella de Carcassonne (la cité) que està ple de botiguetes de menjar, coses medievals i hem passat el temps. Ens ha tocat l’habitació i semblava molt petita, però en una porta que sembla un armari hi ha un lavabo i dos llits. Descansem una mica i anem al poble a mirar. Quan tornem a l’habitació juguem una mica a la Tablet i anem a dormir.
Dia 26 de desembre de 2016:
Avui marxem de França, però abans esmorzem. Per esmorzar menjo un ou dur, pernil dolç, formatge i pa. Quan hem esmorzat, anem per última vegada a La cité a comprar-li un record a la tia. Quan ja ho hem comprat, jo i la Mar també volem un record de Carcassonne. Jo em compro una guardiola en forma de porquet i la Mar una figura d’una fada. Ara anem a agafar les nostres coses de l’habitació i marxem. Quan hem entrat a Catalunya, parem en un poble que es diu Besalú a dinar. Abans de dinar, mirem una mica el poble i veiem que hi ha un pont i a l’aigua ànecs. Hem decidit que per dinar ens guardarem pa i després els hi donarem als ànecs. Però abans de dinar, he vist una botiga on venen caixetes de música molt divertides, i jo en vull una. Al final em compro la de la Pantera Rosa. Anem a dinar i després donem el pa als ànecs. Tornem a pujar al cotxe i marxem.
Dia 27 de desembre de 2016:
Avui hem quedat a casa del Santi a les quatre. A les quatre anem a casa del Raül i anem tots tres amb cotxe a casa del Santi. Hem arribat i juguem a futbol a la play. Primer he jugat jo contra la Mar i he guanyat jo quatre a dos (he guanyat perquè el Santi m’ha fet dos gols). Ara toca el Sani contra el Raül i suposava que guanyaria el Santi, i així ha passat. Mentrestant juguen el Raül i el Santi jo m’entretinc amb l’hàmster del Santi. Ara és la final i toca jo contra el Santi. Com tots us penseu, ha guanyat el Santi, però ell volia penals, vam empatar
volent i als penals ha guanyat ell. Hem acabat de jugar a la play i el Santi ens vol ensenyar la granja. Ens ha dit que abans de marxar ens ensenyarà els porquets petits. Jo tinc moltes ganes de veure els petits i el temps em passa volant. Són tan bonics i petitets!
Dia 1 de gener de 2017:
Avui és el primer dia de l’any! Anem tots a dinar amb la família. A la una ens trobem tots i dinem a casa de la meva tia. Quan arribem la tia ens diu que la soca ens ha deixat un regal. El regal és un necesser i un paraigües que canvia de color amb l’aigua. Per dinar menjo una llesca de pa amb beixamel, cabrit, un plat de sopa i pa de vidre torrat. Mentre el pare i la mare acaben de dinar juguem una mica a la Tablet i quan han acabat marxem a casa. Arribem a casa i tornem a tenir gana, així que berenem. Després de berenar el pare i la mare decideixen anar a visitar la tia Nuri d’Almenar. La mare diu que per a no avorrir-nos, ens emportem la Nintendo. Passem una estona allí i marxem.     
Dia 5 de gener de 2017:
Avui venen els reis a repartir regals i anem a casa de la tia a esperar els reis. A les sis anem a la missa a veure com arriben els reis amb els nostres cosins de Lleida. A jo em fa molta gràcia que els reis tirin caramels i caramel que veig, caramel que agafo. Ens esperem una bona estona, fins quasi les nou no arriben i nosaltres estem avorrides d’esperar els reis. Però quan diuen que han arribat els reis estem molt contentes per veure que els hi han portat als nostres cosins, però un patge em dóna un paquet amb el meu nom. Jo estic confosa i alhora contenta perquè no havíem fet la carta. Quan ja tenim tots el regal, pugem a casa i obrim els regals. Als meus cosins els hi han donat uns patinets, un joc de les hores i a la meva cosineta una disfressa de Ladybug. A la Mar li han donat un peluix d’un ós panda i un llibre electrònic i a jo una Nintendo DSiamb dos jocs i  un peluix d’un conill. Que bé que m’ho he passat!


0 comentarios: