13 de gener 2017

DIARI DE NADAL 2016/2017

El dia 24 a la nit ens vam reunir la meva família a casa meva per fer un sopar, a cagar la soca i a fer l’amic invisible. La gent va començar a arribar per allà a les nou, nou i mitja. En total devíem ser unes vint persones. Per sopar vam menjar pica-pica i cassola. A mi i al meu cosí Joel la soca ens va cagar una pilota del Barça i una samarreta. El dia 25 era Nadal, ens vam llevar ben d’hora al matí i vam felicitar per telèfon als meus padrins i tiets. A dos quarts de deu ens en vam anar cap a la missa de Nadal amb els meus pares i la meva germana. Després de la missa, vam anar a fer un beure amb els pares de la Carla, la Carla, el Toni i jo. Després de fer un beure ens en vam anar a dinar a casa dels meus padrins i després de dinar vam tornar a cagar la soca. Ens va cagar uns guants tàctils, un parell de mitjons, llaminadures, uns auriculars i mandarines. El dia 26 al migdia vam anar a dinar a casa del meu cosí el Joel. Abans de dinar vam fer un dòmino exprés i vam jugar al Fifa 17 a la play 4. Per dinar hi havia arròs amb llamàntol. Després de dinar vam continuar dinant i a les sis de la tarda vam anar tots junts al karting indor d’Alpicat, qual està al costat del cinema. Hi havia molta gent i no

vam poder pujar. Llavors vam anar a sopar al Mcdonalds i jo i el Joel vam menjar una big mag. Al marxar ens vam fer una foto amb la Lorena de “Tu cara me suena”. El dia 27 al matí vaig anar a veure un torneig del meu cosí l’Àngel, era molt interessant perquè també jugaven amb ells nens i nenes discapacitats. El dia 28 al migdia em van convidar a dinar a casa de la Carla. P. I vam menjar espaguetis a la bolonyesa que estaven per llepar-se els dits. Després de dinar ens ho vam passar pipa jugant al Monopoli i fent cares rares amb l’Snapchat i a dos quarts de cinc vam anar a voltar. El dia 29 de al matí vaig fer deures i feia el que em manava la meva mare (anar a comprar, fer el dinar, escombrar el passadís...) i a la tarda vaig sortir amb els meus amics a voltar pel poble i a preparar el de cap d’any a casa de la Carla. P. El dia 30 al matí com la majoria de dies, vaig fer deures però a la tarda vam anar a comprar tot el que necessitàvem per a fer el cap d’any amb els amics, vam comprar quatre pizzes (dos de “jamon i queso”, una de tonyina i una de quatre formatges), també vam comprar olives, xoriç, formatge, patates (normals i de barreja), una Coca-cola, una taronjada, una llimonada i una llauna d’Acuarius. El dia 31 al matí vaig ajudar a la meva mare a netejar la casa i deixar-ho tot ben endreçat per a la nit. Vaig treure la pols, vaig apartar els dos sofàs i vaig recollir la meva habitació. Aquell dia per dinar la meva mare em va fer espaguetis a la carbonara. A la tarda vam sortir amb alguns amics i vam anar una estona a casa de l’Alba perquè a fora feia molt de fred. A l’Alba sense voler, li va caure un llit plegable sobre la cama i es va fer un tall al genoll. La van portar al pare de la Parisi i li va ficar una tirita, després va anar al CAP d’Alpicat i li van envenar el genoll. A les 9:30 vam anar a casa de la Carla a celebrar el cap d’any. Per sopar vam menjar tot allò que vam comprar i de postres croissants i pastís. Vam ballar una estona i a les dotze campanades ens vam ficar tot el cotilló que teníem i BON ANY NOU!!.

 Després va venir el Toni i vam jugar a Just dance 17. A les quatre ens en vam anar al llit però ens vam adormir a les set de la matinada!. Ens vam aixecar a tres quarts d’una i vam baixar a baix a esmorzar, llavors tots van marxar. Jo em vaig quedar allí a dinar i després de dinar vam anar a dalt a mirar Fast & Furius 1. A les cinc de la tarda el Toni, la Parisi, l’Àngel, el Joel i jo vam fer un concert de flauta amb el cor d’Albesa i a la nit vam anar a sopar a casa dels meus tiets perquè el meu tiet Manel feia el sant. Des del dia dos fins al dia 5 van ser uns dies normals, als matins feia deures i ajudava a la meva mare a cuidar la casa i a les tardes sortia a donar tombs pel poble i jugar amb els amics. El dia 5 a la tarda van venir els reis, és un dia molt bonic perquè tots els nens i nenes estan contents perquè els hi donaran algun regal. A la meva germana li van portar moltes coses, a mi no tantes però també me’n van portar. A mi em van portar el Fifa 17, el Just Dance 17 i una samarreta del Barça amb el meu nom. El dia 6 era el dia dels reis i vam anar a dinar tota la família a casa dels meus padrins. Aquell dia ens van donar un altre regal a cadascú. A jo em van portar unes bambes Munich i a la meva germana li van portar una tauleta, perquè sempre havíem de compartir l’altra que tenim i de vegades teníem discussions. El dia 7 a la tarda vam anar a veure un pessebre vivent a Sant Guim de la Plana. Vam convidar a la meva cosina la Blanca i a la Carla. P. El pessebre va ser molt bonic però per mi una mica curt. Vam anar a sopar en un restaurant de Tàrrega i la Blanca, la Carla i jo vam menjar pizza. El dia 8 vam anar la família de part de la meva mare a dinar a casa de la meva tia perquè feia 65 anys. Vam menjar molt bé i també ens ho vam passar pipa jugant amb el Joel i la Carla. A la tarda vaig sortir amb els amics com molts dies a donar tombs. I avui, dia 9 de Gener tots junts hem començat a l’escola, alguns ja en tenien ganes, alguns altres no tantes, però al cap i a la fi, tots teníem ganes de tornar a l’escola per a tornar a estar tots reunits i tornar a veure els amics.

0 comentarios: