13 de gener 2017

DIARI DE LES VACANCES DE NADAL

Uns dies abans de Nadal, el pare, la mare i jo vam acabar de decorar la casa, ens faltava l’arbre i el pessebre, el nostre pessebre és molt gran però entre tots el vam poder acabar.
Dia 25 de Desembre:
Avui, han vingut el meu padrinet i els meus padrins a celebrar el Nadal tots junts, al matí vaig anar a la missa de Nadal i després vam tornar cap a casa el pare i jo.
La mare estava preparant el dinar, i el pare i jo paràvem la taula, llavors, van arribar tots junts. Quan vam acabar de dinar, em van donar diners per regal de Nadal i el pare i la mare em van regalar una colònia de  Adidas i un coixí per a la meva habitació.
Quan van marxar tots vam veure una pel·lícula tots junts.
Dia 26 de Desembre:
Avui, han tornat a vindre el meu padrinet i els padrins per a celebrar  Sant Esteve. Ens ho em passat molt bé junts, però avui ja no tenia regals.
Dia 27 de Desembre:
Avui he anat a comprar a Zara Home, alguns regals i després he anat a dinar en un restaurant, després de dinar he anat a passejar per les paradetes artesanes del carrer Major, quan es va començar a fer tard vam anar cap Albesa a casa de la Parisi.
Allí vam parlar una mica i vam jugar amb tots.
28 de Desembre:
Avui, m’he quedat a casa, teníem pensat d‘anar a comprar menjar però al final no hi hem anat, i he mirat una pel·lícula, que es deia “La Família Adams“, que sempre em fa molta gràcia aquella pel·lícula . Com que avui era el dia dels Innocents li vam fer una petita brometa (vam fer veure que m’havia fet mal).
30 de Desembre:
Avui hem anat a comprar amb l’Alba, la Parisi, el Toni,l’Edu, el Llobera i el Farran el menjar de fi d’any, després de comprar-ho vam anar a casa de la Parisi una estona per acabar de completar les coses per dema.
31 de Desembre:
Avui es el gran dia!! Ahir, a les 8:00 aprox. em vaig començar a preparar, em vaig fer ones al cabell  (que no em van durar gaire) i em vaig vestir i a les 9:30 em va passar a buscar la Marta i jo ja em vaig preparar el sac de dormir, l’esterilla, un necesser i el pijama per anar a casa de la Parisi. La Marta i jo estàvem molt contentes i nervioses, quan vam arribar ens vam enterar que l’Alba es va fer mal al genoll i anava coixa, la pobra.
Bueno ja eren les 10:00 i teníem gana, així que vam anar a sopar, el que jo vaig trobar més bo van ser les pizzes, és el meu menjar preferit així que es normal.
Després de menjar vam començar a ballar i a ballar fins que se’ns va passar l’hora i corrents ens vam anar a posar la peluca, els llavis i tot, la Marta i jo ens trèiem els pinyols del raïm, i el Llobera ens ajudava a les dues.
FELIÇ 2017!!
Bon 2017! Quasi no podia creure que ja érem al 2017
Llavors vam tirar més i més serpentines i vam ballar tots junts, alguns més que altres.
Després d’una estona vam començar a jugar al Just Dance  i vam fer equips de dos, jo anava amb la Parisi, ens ho vam passar molt bé!
Llavors van passar a buscar a la Marta i van arribar els padrins  de la Parisi i vam decidir anar a veure on dormiríem , el Toni també es volia quedar però va havia  de marxar, aquella nit ens ho vam passar bé i malament alhora, i només vam dormir 4 hores,  menys jo, jo vaig ser la que més va dormir he he.
Jo vaig ser la primera del matí en marxar perquè havia que anar a dinar a casa de la padrina amb tots els meus tiets i cosins, i després de dinar vaig dormir 30 minuts perquè no m’aguantava plantada, no podia para de fer badalls, suposo que aquells 30 m em van ajudar, a les 5.00 vaig anar a l’església, que la Parisi, L’Edu , el Toni, el Joel i l’Angel tocaven la flauta amb la coral, i ho van fer molt bé. Després el mossèn em va dir que jo també em havia que afegir amb la guitarra.
Quan vaig arribar a casa vaig mirar una pel·lícula i després de sopar vaig anar a dormir de seguida, que no em podia aguantar dreta.
3 de Gener:
Avui em anat el Toni, el Farran, la Parisi i jo a veure cavalls, teníem pensat d’anar  al riu d’Albesa però teníem por dels porcs senglars i em anat a veure uns cavalls, el Farran tenia por dels cavalls però al final “va superar la seva por” i va tocar el cavall, després vam anar a casa de la Parisi i vam jugar un rato, llavors ja vaig marxar cap a casa de la padrina.
4 de Gener:
Avui he anat a veure una pel·lícula amb la Parisi, a la saleta i he vist a l’Abril i la Paula, la pel·lícula era una mica trista així que he marxat una mica més aviat del que era.
6 de Gener:
Avui, han vingut una altra vegada el meu padrinet i els padrins a dinar, mentrestant estàvem menjant els postres, vaig començar a repartir els regals que ens avien “portat els reis”.
A la meva padrina li va tocar un ambientador, al padrinet i al pare calçotets, als padrins mitjons, a la mare 2 agulles de roba i jo, un moneder, diners, un paraigües, uns guants, i un “atrapasueños” .
I a mi hem va tocar el rei!
Després d’una estona parlant van marxar tots i la mare estava una mica refredada, així que el pare i jo vam anar a passeig pel poble amb la Duna, vam anar al “castell del cinto” i el pare em va fer algunes fotos.
7 de Gener:
Avui a la tarda he anat a fer un beure amb uns amics al cinema amb el Pol, la Júlia i la Jana, després hem anat a veure una pel·lícula que es deia “CANTA” i la hem anat a veure amb 3D.
Ens ho hem passat molt bé i després de veure la pel·lícula hem anar la Jana i jo a la piscina de boles.

Aquestes festes m’ho he passat molt bé! 

0 comentarios: