13 de gener 2017

Les meves vacances de nadal

Els primers dies de les vacances de Nadal quedava amb els meus amics i jugàvem a les tardes.
El dia 25 vaig anar a fer la Soca a casa de la meva padrina d’Albesa amb els meus cosins, el Jordi i la Ingrid.
Primer de tot vam dinar com una espècie de bufet  lliure, hi havia: calamars, salmó, gambes, angules, pinya, formatge...
Jo vaig menjar una mica de tot. I de postres hi havia una coca molt bona.
Després  vam fer cagar la soca i ens va cagar molts regals.
Després de la soca ens van donar els regals dels “reixos” mags i del pare Noel, a mi em van donar una colònia blava, un jersei i alguna cosa més.
Al cap d’una estona que ens van donar els regals, vam posar música que feien a les cadenes de ràdio, i la Ingrid no parava de ballar amb mi, el Jordi, en canvi jugava amb un dels seus joguets.
El dia 26 vam anar a cagar la Soca a la Portella amb els meus altres cosins, la Paula i el Guille.
Hi havia molta gent perquè havia vingut molts familiars i quasi no hi cabíem però com vam poder vam deixar espai per la soca.
Per dinar jo vaig menjar sopa i canalons que estaven boníssims.
Vam fer cagar la Soca moltes vegades perquè a vegades l’anaven a fer cagar uns tiets, un altra uns altres, un altra jo, la Paula i el Guille... i així tota la estona, i va durar bastant temps.
El regal que em va agradar més que em va cagar la Soca va ser un coixí d’aquest emoticono:   


       
           
 Quant vam acabar de fer la soca, ens vam quedar una estona més a jugar amb la Paula i amb el que ens havia cagat la soca i això.  I quan per fi vaig arribar a casa, estava molt cansada i tenia molta son, però en canvi d’anar a dormir vaig veure una pel·lícula que feien a la televisió. I al final vaig anar a dormir molt tard.
El dia 31 vaig anar a celebrar el cap d’any amb els amics a casa de la Carla, però abans d’això em vaig fer mal a la cama i vam tindre què anar al metge. Quan em van curar la ferida que tenia no podia doblegar la cama perquè si no s’obria el tall que tenia i em van posar a la cama un munt de venes per no poder-la doblegar, i tenia què caminar amb la cama tensa. Però  vaig poder anar igualment a celebrar el cap d’any amb els amics. Per sopar hi havia pizzes, pa amb tomàquet, xoriç, pernil...
Després de sopar vam començar a posar música, a ballar el "just dance 2017" i a parlar tota la estona. A la nit no vam dormir gens ni mica i ens vam posar a mirar el principi de la pel·lícula “Dando la nota” que no vam acabar de veure. I quasi tot el matí vam estar dormint. Ho vam passar molt bé  i ens vam divertir molt aquell dia. Quan per fi ens vam despertar tots, vam esmorzar escoltant música i vam marxar.
El dia 4 ( el dimecres) al matí vaig anar a veure els meus cosins ,el Jordi i la Ingrid. A casa dels meus padrins, vam jugar amb un joc que es diu “party” que és per jugar amb grup, i després vam dinar i vaig anar al metge a què em traguessin això de les venes i puges tornar a doblegar la cama.
El dia 5 vaig anar a veure al cine  la pel·lícula de “Passengers”, amb els meus pares. Quan vam arribar a la sala on veuríem la pel·lícula vam arribar els primers, després d’una estona la gent ja anava arribant i cada vegada hi havia més gent per veure la pel·lícula. Quan va acabar la pel·lícula em va agradar moltíssim, era molt bonica i romàntica, quan la puguem gravar a casa jo la voldré tornar a veure.
Als meus pares també els hi va agradar molt la pel·lícula.
Després d’anar a veure la pel·lícula al cine vam anar a un local  a prop d’allí on estàvem. Hi havia un circuit de cars bastant gran, que hi pujaven nens i també adolescents, alguns anaven massa després i xocaven contra els altres però no es feien mal perquè allò estava assegurat. En aquell local també hi havia un bar, però no vam demanar res perquè ja s’havia fet tard i vam anar cap a casa.
El dia 6 vaig anar a casa dels meus padrins d’Almenar per anar a celebrar els "reixos" mags amb la Paula i el Guille. Allà també hi havia un munt de familiars i quasi que no hi cabíem com l’altra vegada que vam celebrar la soca.
Després de dinar van començar a donar els regals a tothom. Els meus tiets i tietes van comprar regals per als altres tiets i tietes (són molt detallistes amb això dels regals.)
Bueno, a mi em van regalar: el joc de “Magia Borras”, pintures, pinzells... I em va agradar molt sobretot el joc de “Magia Borras”. Aquest joc es tractava de fer trucs de màgia, jo en vaig provar de fer uns quants amb una vareta que hi havia, em sortien bé, però alguns eren molt difícils i no em sortien mai.
Després que ens donessin els regals jo i la Paula vam  estar dibuixant amb una pissarra que li havien regalat a la Paula.
I després vaig anar cap a casa.
El diumenge, l’últim dia de vacances, vaig anar amb els meus pares i la meva gosseta a un poble que es deia Benavarri, que feia molt bon temps, sortia el sol i feia molt bo per anar a passejar. Allí primer vam anar a un castell molt bonic i gran, i per alguns llocs hi havia una mica de gel que s’acabava de desfer,  després vam anar passejar una mica per alguns camins de per allí. A l’hora de dinar vam anar en un restaurant on feien un menjar molt bo, i després vam anar a la presa de Canelles,  allò estava molt alt i semblava que anaves a caure, des de dalt es veia això:

Allà també vam veure tres àguiles que volaven per aquella zona. A més hi havia  dos túnels, que se sentia molt eco de seguida. Després se’ns va fer tard i vam marxar cap a casa.                   fi!!!!!



0 comentarios: