13 de gener 2017

Les vacances de Nadal

Tot va començar quan el dia 21 de Desembre a l’arribar a casa, la meva padrina em va dir que el iaio s’havia mort aquell matí, em vaig quedar molt trist i una mica parat, a les 2:30 vaig anar cap a l’escola per preparar el festival de Nadal, tot va anar bé. Quan va arribar l’hora dels dibuixos jo no esperava gens guanyar, quan va dir el de la classe tots deien que guanyaria la Marta i així va ser, i quan va dir el de l’escola em va dir a mi, jo havia guanyat el concurs, va ser molt divertit.
Els següents dies vam anar al tanatori i al crematori tota la família, tost estaven molt tristos, la meva mare em va portar per uns passadissos del tanatori i vam arribar a una sala, vaig mirar i vaig veure al Iaio, em vaig espantar molt, vaig tornar a la sala amb 2 segons, mai havia vist una persona morta, estava espantat però a la vegada tenia ganes de tornar-hi, al final vam fer la cerimònia i va acabar bé.
El dia 25 van venir els meus tiets a casa nostra a fer l’amic invisible, encara estaven tristos però ens ho vam passar bé igualment. El dia següent vam cagar la soca amb els cosins de Rosselló i a mi em va cagar el gorro del Jake el Perro, vaig començar a saltar per la casa i a tornar-me boig, aquell dia va ser molt divertit.
Els dies següents vaig fer els deures, i a les tardes anàvem a voltar  pel poble amb els amics i gravàvem vídeos de futbol amb el Llobera i el Joel per al meu canal Farran_YT.

El dia 31 de Desembre vam anar a casa de la Carla Parisi a celebrar el cap d’any i a quedar-nos a dormir uns quants, a l’arribar vam preparar el menjar i vam sopar pizzes i patates, va arribar l’hora de les campanades i jo vaig menjar “lacasitos “,després vam ballar al Just  vDance fins a les 2 de la matinada i vam intentar quedar-nos fins a les 8 desperts, jo a les 6 ja estava dormint, no vaig aguantar.
El dia 2 de Gener vaig començar a entrenar, ningú volia córrer perquè tots tenien els torrons a la panxa, estaven cansats. El dia següent tenia unes agulletes brutals, no podia caminar quasi.
Va arribar la nit de reis, aquest any ho vam fer diferent, vam obrir els regals a la una de la nit, a mi em van regalar un frisbee, un collar, un pòster de Harry Potter i a el meu germà li van regalar la vareta del Harry Potter , un dron i el GTA.

El dia 6 de Gener vam anar a Rialp, a l’hotel a passar uns dies, vam arribar a les 7 de la tarda i no vam fer gran cosa, vam provar el dron que ens havien regalat, va ser molt divertit. El dia següent vaig jugar un partit al camp que tenia al costat, els de l’equip venien amb autobús, tots estaven cansats, s’havien despertat a les 6:30 i jo a les 8:45. Vam perdre el partit, 4-3, però va estar molt divertit i emocionant. El dia següent vaig anar a Port Aine a esquiar amb el Marc i el meu pare, vaig pujar fins a les blaves i vaig caure molt vegades, després vam dinar al restaurant, una entrepà de bacon i unes patates fregides. Després vam pujar al telecadira i a continuació pel “telecul”,així es com li deia jo, era com una tirolina que pujava, tu seies i anava pujant, vam baixar amb el meu pare fins arribar a baix, llavors ja era tard i vam marxar cap a casa, vam arribar a les 7:15 de la tarda, estàvem molt cansats. Això es el meu diari de les Vacances de Nadal, se que no he arribat a les 1000 paraules, però crec que així està bé. FI

0 comentarios: