13 de gener 2017

Diari personal

· Diari personal de nadal.
Les vacances de Nadal, les meves vacances preferides van ser molt divertides, “bueno” com les de tots suposo. Doncs van començar així...
El primer dia de vacances al matí no vaig fer deures i vaig jugar a la tablet i després a la tarda vaig anar al tros amb el meu pare per passejar el gos. El dissabte al matí vaig fer mates i una mica de medi, vaig jugar i a la tarda vaig fer una volta pel secà amb el meu pare a les 5 de la tarda abans de la posta de sol. El diumenge vaig anar a caçar amb el David i vam caçar un conill i onze tords, a la tarda ens vam mirar el “Viage de Arlo”, era una pel·lícula molt trista.
Durant la setmana vaig fer deures i vaig anar a voltar amb els amics. El dia 24 a la nit vaig anar a missa i vaig trobar la Parisi i el Llobera i vam fer bastant soroll. I va arribar el dissabte  al matí... hem vaig crear el instagram! I vaig pensar, per fi. A la tarada vaig anar a voltar amb la Parisi i vaig penjar la meva primera foto, després a la nit vaig sopar a casa i després de les campanades vaig anar a la casa de la Parisi a celebrar el cap d’any, quant vaig arribar vam començar a ballar al just dance 2017, vam parlar i jo vaig marxar a casa. L’en demà al matí vaig anar a caçar i vaig matar un conill i un pardal.
El dilluns vaig anar amb l’Albada a patinar sobre gel i al Cucalocum i desprès a entrenar. El dimarts vaig anar a voltar amb la Parisi, el J.f, la Laia i jo, quan estàvem a la pedrera vam decidir d’anar al riu a fer-nos fotos però quan estàvem al camp de futbol entrant als perers vam pensar amb els senglars i que amb no res era l’ hora que sortien i vam marxar als cavalls, ens vam fer unes fotos i vam anar al magatzem de la Parisi on amb un quart d’hora vaig marxar. El dimecres al matí vaig fer deures i a la tarda vaig anar a entrenar i a la nit va venir a sopar la Parisi a casa meva. El dijous vaig anar a despopar i a la tarda vaig anar a ELS REIS i hem van portar molts regals, també hem vaig menjar un tortell i a jo hem va tocar el rei. L’en demà al matí vam anar a caçar i vam matar un senglar.Ddes
Després vaig anar a dinar a casa de la meva padrina.

El dissabte vaig jugar contra el Pardinyes i a la tarda vaig anar a Gavà que hi jugava el meu germà. El diumenge al matí vaig anar a caçar però hi havia boira i no hi vam pogut anar. Després he anat a dinar a la casa de l’altra padrina i hem menjat galets i un tall de vedella i una mica de flam sense cafè. FI

0 comentarios: