13 de gener 2017

El meu diari de les vacances

23 DE DESEMBRE DE 2016 : Avui era el primer dia de vacances i vaig tindre el matí molt tranquil. Em va vindre a buscar el Jan per jugar, a casa del seu tatà i ens ho vam passar molt bé, sobretot amb l’ordenador. A la tarda vam fer el que havíem esperat tant de temps: l’amic invisible i vam tindre temps per jugar. Vam quedar que durant totes les vacances de Nadal quedaríem seguidament  per jugar. Però havia d’anar a teatre a Balaguer, així que va durar poca estona. Quan vam arribar de Balaguer vaig tindre temps de llegir una mica, perquè ens havien recomanat llegir, un llibre de Geronimo Stilton.
25 de desembre de 2016: Avui era Nadal, el dia que fem un dinar entre tots els meus parents, tant de Térmens com d’Albesa. Els meus pares es van passar tot el dissabte cuinant per preparar uns plats deliciosos. El dinar va anar molt bé i després vaig deixar bocabadats a tothom quan vaig fer un cub de rubik sencer en 3 minuts. Més tard, va vindre el tiet Llorenç, que també era el del Jan. En vam "fotre" un fart de riure...
27 de desembre de 2016: Avui m’ho he passat molt bé amb el meu nou gat: en Garfield. En Garfield el deixem voltar pel poble, però quan torna a casa nostra i fem festes i li donem menjar molt bo ( pernil dolç). Però també he fet força feina: els deures d’anglès, que era una redacció sobre les vacances de Nadal a cada família. A la tarda, vaig anar a casa del Santi junt amb la Carla S. i la Mar. Ens va ensenyar la seva granja de porcs, a la Carla i jo ens va agradar molt, perquè la Mar no va voler anar a la granja. I ens vam divertir molt.

30 de desembre de 2016: Avui era 30 de desembre, sant Raül. Era el meu sant i ho vam celebrar amb una gran coca que ja us parlaré més tard. Al matí no paràvem de sortir trucades per felicitar-me i hi va haver un autèntic rebombori. Per dinar, vam menjar la coca que ja us havia explicat. La tarda va ser més tranquil·la , vaig anar a casa del Jan a jugar, li vaig ensenyar uns quants passos per fer un cub de Rubik i altres coses i ens ho vam passar molt bé.
31 de desembre de 2016: Sempre és molt especial l’últim dia de l’any. L’especial d’aquest dia es que demanes desitjos de cara a l’any que ja arriba. El matí l’he passat a casa tranquil, feia els deures de medi que era els únics que em faltaven, però no els vaig acabar. A la nit, va ser tot el contrari: vaig anar a Lleida a celebrar el cap d’any amb el meu amic Biel. El Biel és molt esbojarrat i m’ho passo molt bé amb ell. Tinc que confessar que vam fer unes quantes bromes molt mogudetes i vam tornar a casa molt tard ( 5 de la matinada ). Bé, us deixo que tinc molta son...
2 de gener de 2017:  Avui estic molt orgullós del que he fet: he acabat tots els deures, excepte el diari que estic fent i el conte que encara em falta una mica per acabar-lo. Al matí encara he tingut temps per jugar amb el Garfield. A la tarda, han vingut la Carla i la Mar a casa meva per jugar. Vam veure una mica d’una pel·lícula d’Astérixs i Obelix i, tot seguit, vam començar a jugar amb els jocs a la play nous que m’havia comprat . A la nit, vaig veure masterchef amb els meus pares, el mirem sempre i ens agrada molt.
5 de gener de 2017: Durant el matí l’he passat amb el Garfield mirant pel·lícules perquè m’esperava una tarda molt moguda. Era la nit de reis, la nit més esperada pels més petits. A les cinc de la tarda vaig quedar amb el Miqui per anar junts a la cavalcada de reis. La cavalcada començava a l’església i voltava per tot el poble i al meu carrer érem els últims, van arribar prop de les 10 de la nit. Jo després d’una mica de cavalcada vaig tornar casa. Els esperava calentet amb el Garfield i veient  Athletic – Barça que vam perdre per 2-1.
7 de gener de 2017: Avui és 7 de gener i s’acosta el final de les vacances. Avui he anat a Sabadell a visitar el meus parents que hi viuen, entre ells una nena de 4t d’ESO que es diu Carla. El viatge va ser una mica llarg, però ens vam divertir molt. Vam fer un tortell de Reis entre tots i la mama li va tocar el rei ( a jo no em tocar rosco perquè era amb gluten ). Al tornar, hi havia una boira espessíssima i vam patir molt per tornar a casa sans i estalvis. A la nit vam veure una gran pel·lícula d’Indiana Jones i el templo de la calavera perdida. Vam anar a dormir una mica tardet, però al dia següent...
8 de gener de 2017: Ens  vam despertar a les 7 del matí perquè han portat a la padrina a l’hospital urgentment amb ambulància, així que ens em passat tot el matí rebent notícies i jo estava cuidant el padrí perquè no es sentís sol.  A la tarda, vam anar a l’hospital a veure la padrina que ja es trobava més bé, això és el que m’havien dit perquè no deixaven entrar a MENORS DE 12 ANYS. Més tard, vam tornar cap a casa. Allà, vaig llegir l’últim tros que faltava del llibre i li vaig fer el sopar al padrí, també vaig veure el partit del Barça que vam perdre un altre cop, 1-0. GOOL! Ara ja estem 1-1! A la nit vaig preparar la motxilla i vaig estrenar la meva nova carpeta. Ja tinc ganes de que comenci l’escola.

Bé he tingut bones vacances...    

0 comentarios: