13 de gener 2017

El Diari de les vacances

El Diari de les vacances
del 22-12-2016 al 8-1-2017

Dia 22-12.

Ja ha acabat el trimestre, i ara ha arribat l'hora de gaudir de les vacances de Nadal, que, si més no acaben de començar, ara  són les 13:00 i començen les vacances.
                
A la tarda he jugat amb la meva germana a davant de casa, ja que gairebé mai passa algun cotxe pel carrer, així que ens podem estirar al mig de la carretera i podem girar sobre nosaltres mateixos fins que caiem al mateix terra de la carretera i riem fins que ens posem vermells com un tomàquet del riure.

Dia 23-12.

Avui he anat a fer “l'Amic Invisible” amb el Raül, el Jan, la Mar, el Santi i la Carla S. I diguem que no va acabar massa bé, a menys per mi.

Sort que desprès de tot això vaig trobar-me millor per que vaig jugar a la Tablet, no es per dir que sóc un viciat. Eh, Raül?

Al final del dia volia escriure el diari però no em va deixar temps.

Desprès de jugar vaig escriure la secció del dia 22 del diari per que el meu pare no em va deixar l' ordinador, però no vull parlar d' això, desprès de sopar vaig anar a la meva habitació a programar l' alarma del meu despertador nou de trinca, a baix hi ha una foto:


 El despertador pot projectar l'hora cada hora en punt o en el moment que sona l' alarma, en qualsevol dels casos la projecció dura 15 segons, o també prement el botó central.
Dia 24-12.

Avui m'ha despertat el despertador, tal i com tenia previst, anem a Bellpuig a sopar i passarem fins a les 2:30 allí, mirant la tele, sopant, explicant vivències, jugant a cartes i altres coses, però encara no s'han fet les 6 de la tarda, així que de moment haurem de jugar a qualsevol cosa que s' ens acudeixi.

De moment amb la Neus hem jugat a fet i amagar per la casa, fins a les 6.


A les hores hem marxat a Bellpuig. El temps passa molt lent per l' A-2, si no hi ha cap accident… Ja ja ja!


Al final arribar a Bellpuig ha costat lo seu, i només per que el meu tiet és un inútil a copilot, no és per ofendre però es que és la veritat.

Hem sopat, hem fet un cafè, jo he begut un Cola Cao i hem jugat al 7 i ½.

Nadal.

Aaaaah…! Ei! Que encara estic despert!! Estem jugant al mentider i es juga molta estona, per que no se sap quan algú es queda sense cartes. Hem estat fins a les 2:00 de la matinada jugant.

2:00 de la matinada.
Pffffffff… M' estic aborrint2. Sort que això no és una classe de matemàtiques per recordar els quadrats i els cubs.

8:00 del matí.
Desprès d' una gran menjada com la d' ahir només tinc ganes d' anar a fer les meves necessitats al lavabo.
Ara sí, desprès de fer les necessitats, esmorzar, i vestir-me vaig anar a missa de Nadal.

Reventadora de flors!! Ups!!! Li deia a la meva germana, que m'ha fastidiat la flor de Nadal.

Ara l' hauré d' ajuntar amb una mica de Superpega per que no es separi i ara vaig a dir-li unes quantes paraules a la Neus.


Ara seria l' hora de dinar pero estem fins a les 2:30 sense probar alguna cosa per menjar.

Avui toquen galets per dinar, nyam!! M' els acabaré en menys que canta un gall.

Ahhh… Estic molt… content de que sigui Nadal, però hi ha alguna cosa que no funciona.

La vida és bonica per Nadal!!!

Sant Esteve.

Quina son que tinc! Però m'he d' aixecar per saber si els  regals han arribat amb retràs, pot ser si.



Ara si els regals no han arribat fins a les 11:34, us ho explico a continuació:

 Ara ha vingut l' Olga a donar-nos alguns regals, entre ells   un tiquet regal per anar al parc d' atraccions “L' aventura de Nadal” a Mollerussa.
Obert desde el 27 de Desembre fins al 4 de gener. Hem acordat per anar-hi el dia 30 de desembre i si alguna cosa passa doncs seria el 2 de gener.

Per ara més ens val portar-nos bé a casa.

Dia 27-12.
Avui m'he aixecat, he esmorzat i fins ara no he fet res més.

Aquest matí, he fet enfadar una mica la meva mare, ho he d' admetre desprès de dir-li hola al meu pare que havia anat a regar a les 4 de la matinada.

També he ajudat a la mare per que desprès diguin que ni ajudo a la meva pròpia mare.

Al final del dia va arribar volant com aquella papallona que sempre t'ha enganyat quan la vols atrapar.

Els Sants Innocents.

Avui m' he trencat una cama per que he caigut Castell Del Cinto avall i ara estic tombat al llit mig desmaiat per  culpa de l'hòstia que m'he pegat…


Innocents!!!

Mai us heu preguntat com es resolen els jeroglífics de les piràmides d' Egipte?

Doncs avui ho he descobert, de fet n'he ideat un i als meus pares els hi ha costat de saber la resposta.


Avui he anat al castell del Cinto a provar si la Neus podia superar algunes de les seves pors, com ara les alçades i les aranyes, però també els espais tancats.



 


Avui ha estat un gran dia per gastar bromes!!!

 Dia 29-12.
Avui ha  estat un bon dia, a menys per mi, al final el dia 31… espera, queeeeeè????? Al final anirem al Cucalòcum enlloc d'anar a Mollerussa i enlloc del matí a la tarda, doncs…quin remei, no?

Aquesta tarda he anat amb la Neus a portar la carta als patges, allí hem trobat uns quants companys de la classe, i altra gent.

En resum ha estat un dia molt normal, desprès he tingut una estona la Tablet, jugo a un joc que pots posar-li el nom que vulguis a la gent que viu al poble i he posat alguns noms dels companys de la classe, no es per ofendre però ni ha alguns que no els he posat; en resum tot molt normal.

Dia 30-12.
Avui ha passat coses normals per ser el penúltim dia de l' any, els retocs finals, l' última espolsada de l'any, i altres coses pròpies del fi d' any, això si alguna que altra renegada al meu tiet, que diguem les normes de casa li importen res així que per dir ha sigut tot perfecte si parlem d' un dia de cada dia, i, demà dissabte serà Cap D' Any.


Tot ha acabat com estava previst. Ara a gaudir del fi d' un any que, a mi m' ha portat molts records…

31-12 :Final de l' any 2016!

Avui hem anat al Cucalòcum, als pavellons 3 i 4 de la Fira de Lleida. Avui la Neus, ha anat a repàs amb la Gemma, una professora de repàs, però la Neus prefereix anomenar-la: «Gemm de la Crème».

A les 10:30 l'Olga ha passat a buscar-me per desprès anar a Ca la Gemma i marxar als Camps Elisis.

Al arribar al recinte vam donar-nos una volta però no vam veure res que ens interessés i vam arribar en una zona on fan golf i vaig volguer saber si s' em donaria bé al golf però finalment, vaig descobrir que el golf no era per a mi.

Desprès vam probar l' Excalèxtic i ens va anar bé, més o menys. Més tard vam probar els llits elàstics, va anar bé menys que, una mica més i no ho arribo a explicar, però no voldria acabar amb les vostres paciències, així que avançaré una mica.

Més tard vam anar al bar i vam beure un Cacaolat amb un Dònut de Xocolata, desprès del descans, vaig veure una secció que utilitzaven el «Just Dance 2017».

Em van donar ganes de ballar alguna cançó, i no vaig quedar malament. A la primera partida 3 estrelles! No m'ho podia creure ni jo; però, era així.

Al cap de 2 sessions de ball, que m'ho he passat molt bé  he ballat:
-Sorry.
-La Bicicleta.
-I una altra que no recordo el nom…

Desprès hem anat a la zona de Jumping, que ens ficaven un arnès i aleshores podíem fer salts de 2 o 3 vegades la nostra alçada, els més baixets fins a 4.

Al final del dia vam anar a sopar a casa de la meva tieta, la Tresa i per aperitiu hi havia pizza de pernil i formatge, també n'hi havia de 4 formatges, 4 estacions i de tonyina, per als que no volien dels altres sabors.

A les 23:45 hem posat Tv3 i hem mirat el Playcracks 2017, al cap de 10 min han encetat les 12 campanades, a més dels quarts, en els que s' il·luminaven les torres de Puig i Carrafal.
Finalment la Neus va estar-se tot el fi d'any dormint a la palla, més ben dit al sofà, i no em vaig menjar al raïm per que el món es alegria i a vegades és una pila de mmmm.



Doncs… 1 de Gener! Inici de l'any 2017!
Avui, com marca la tradició; els de la meva família queden per anar a dinar a la casa de camp que tenim a Binéfar, a 40 km del poble, arribarem aproximadament a les 15:00.

Ah, jod…Piiip. Quanta estona haurem d' estar esperant per anar a Binéfar i està, com es diu en anglès: «Far» d' on nosaltres estem.

El sopar ha estat molt bonic, hem explicat vivències, xerrat sobre altres temes, jugant a «Atrapa Un Millón» i al «Pasapalabra».

Desprès de sopar hem fet tot això:

A veure si algú sap la resposta d' aquesta pregunta:

     Qui va dir la cèlebre frase:
      «I encara així, és mou»?
         A. Copèrnic          B. Isaac Newton
                              C. Sòcrates                               
Una cosa us puc deixar clara, Sòcrates no va ser, ell no sabia que la Terra girava.

I pensareu que Isaac Newton no va ser però mai se sap, i algú sap qui era Copèrnic??

Doncs va ser precisament qui va dir que la Terra girava al voltant del Sol i per aquesta raó, que tothom no el creia, i pensaven que estava boig; el van tancar a casa seva els últims dies de la seva vida i ell, en el mateix dia que el van condemnar a confinament domèstic; va dir:

«I encara així, es mou».

Dia 2-1-2017
Avui ha sigut un dia «del montón» he fet el que es fa cada dia a més dels deures de vacances, que; per fi em tocava fer-los, entrat l'any és la màxima feina que podria fer, no?
Però també ajudo a les feines de casa, escombrar, fregar, treure la pols…

Tot igual que el dia a dia més o menys.

Dia 3-1-2017
Avui ha passat coses estranyes, per exemple avui jo mateix m'he fet el dinar, peix i patates fregides, i m'han sortit molt bé, encara així que jo he dit que em sortirien fatal, això si la Neus em deia que em sortirien bé.

I al final ha estat així. Ara estic fent el diari, desprès de llegir-me el llibre de les vacances, en aquest cas he llegit el Gran Llibre del Regne de la Fantsia.

Dia 4-1-2017
Avui he anat a voltar pel poble tot sol, desprès he mirat si algú m' havia enviat un missatge però no he  vist res, així que no he quedat amb ningú aquest matí en resum el matí com els de cada dia, ajudant els pares, i la perfecta pesada de la meva germana, preguntant-me com era la cançó del kebab, fins que no vam acabar de dinar que no va parar, així que va demanar els polvorons va callar com una pedra.

Aquesta tarda he jugat a «Hid & Found» amb la Neus.

Consisteix en:
1.          Amagar 5, 10, 15 o 20 objectes sempre i quant els altres jugadors estiguin a la sala del costat

2.        Si algú espiés seria automàticament eliminat.

3.        Quan els objectes estan amagats els altres jugadors entren i començen a buscar-los.

4.         Guanya el joc el que al acabar de buscar-los tots en tingui més.




La Cavalcada Dia 5-1-2017 de Reis
Avui ha sigut un dia molt especial, màgic, important…
Aquest any els Reis no han passat de llarg per casa meva, de fet m'han deixat varis regals, uns mitjons,  un jersei nou i diners per pagar les colònies dels dies 20-21-22 de febrer, cosa que em beneficia molt.
Abans de l' hora de la cavalcada he anat amb el Raül a la rebuda, hi havia els Jordis, l'Eduard, la Carla Parisi, i altres.


Reis:6-1-2017. Falten 3 dies per tornar al cole.
«La tradició diu que qui tindrà la figura del rei tindrà sort tot l'any i serà coronat com a tal, i qui trobi la fava, el tortell haurà de pagar.»

A veure si continuo la ratxa de trobar el rei o l' acabaré sense trobar res??
Això ho sabré a les postres.

Finalment hem anat a Binéfar a menjar el tortell i ha resultat que no he trobat res de res, la sort es que ningú dels de casa els hi ha tocat la fava, més bé que li ha tocat a la meva tieta i ha dit:

- I ara que faig? Vaig a la pastisseria i demano un tortell per l'any que ve ??

I tots ens vam partir el cul del riure.


Dia 7-1-2017:Falten 2 dies per tornar a l' escola.

Avui acabaré els deures, o casi??
Acabo de caure en que no acabaré els deures fins que no acabin les vacances.
Cosa que està molt i molt, però molt i molt, però molt i molt i molt bé.
Per que, per fi acabaré amb l' espera de…
-Kiti pasa Neus? Estic escrivint el diari, (amb sarcasme): és que mira que eh?…

Aquesta tarda no he fet res d' especial a part de fer el diari.

8-1-2017: Últim dia de les vacances!
Avui ha sigut un dia desastre, i és per dir que entre els crits de «vés a la dutxa.», «recull totes les coses de l' escola i fica-les a dins.» tot i això.
Molt bé, ara ja m'acusen de coses que ni he fet ni faré mai.
He berenat paté d' ànec, encara que sembli una bestiesa, avui m'han vingut records de les vacances i pensar que ja només queden 2 hores per que s' acabin, i em farà molt pal anar a l' escola, les coses bones són que en aquest 2on trimestre a més d' aprendre coses noves farem:
1.          Excursions.

2.        Les colònies 3 dies al Camp D'Aprenentatge de la Garrotxa, a Olot ciutat.

3.        El trimestre durarà 2 mesos.

Només de pensar en tot això el pal ha desaparegut, estic preparat per tornar a l' escola!!!!!
Fi!!!!



0 comentarios: