13 de gener 2017

El nadal 2016/2017

Les vacances d’aquest hivern han estat  molt divertides, sobre tot els dies més especials com el 24 de desembre que caguem la soca, el 25 del pare Noel, o el dels reis mags d’Orient. Els regals que m’han portat són molt divertits i entretinguts, aquestes vacances m’ho he passat molt bé.
El dia 24 de desembre gairebé tots els familia anem a casa de la meva tieta i padrí Raül, som un munt, és molt divertit, els meus cosins Quim i Cesc tenen un munt de ganes de cagar la soca, estan tan nerviosos que no paren de saltar i cridar, sempre que feien  una foto, ells deien, una altra??!! Quan vam començar a cagar la soca, primer com sempre va cagar les llaminadures, després ens va cagar al Quim i a mi uns tipus de ferros que es tenen de separar, com un trencaclosques  i a l’Aran i el Cesc un cub rubiK2x2. Més tard uns trenca closques 3D de llocs del món molt bonics com per exemple la Torre Eiffel (de París) o el Big Ben (de Londres). Després van venir els regals que més volíem:  a l’Aran “Barriguits” al Cesc i el Quim una Nintendo 2DS i a mi un joc de taula que es diu Risk, que tracta de conquerir territoris. Llavors vam sopar, el menjar era boníssim!!! Quan vaig acabar em vaig atipar molt, hi havia filet de vedella. Més tard vam jugar a la maquineta, amb un joc del Mario molt entretingut, podies crear el nivell que volies, era genial!!! També anava amb un altre joc que era d’uns animals que es deien Yokais, era molt estrany. Finalment vam marxar tots molt cansats cap a casa a dormir.
El dia 25 de desembre quan em vaig despertar, no tenia gens de son! Sols tenia ganes d’obrir els regals que havia portat el pare Noel, vaig baixar a baix silenciosament i em vaig donar conte  que a davall del’arbre de Nadal hi havia regals, vaig cridar a l’Aran i als pares per obrir-los. El  meu regal era una pilota de futbol (de la federació catalana), era molt bonica i el de l’Aran una casa de cartró per pintar-la. Més tard, per allà les onze, vam anar a casa de la meva padrina Maria i allí hi havia un munt de regals. Quan els vam obrir el meu regal era un xandall, però era el del Barça d’aquest any, m’encantava, a la meva germana li van portar una disfressa “de la cat woman” i al Quim i el Cesc uns xandalls fluorescent de la marca Nike.  A l’hora de dinar, vam anar a casa de la meva padrineta Nuria i el Cisco, allí vam obrir més regals! Em van portar un joc molt estrany que es diu “perplexus” era un joc que consisteix en passar una canica per un caminet molt llarg, és molt difícil! Més tard vam començar a dinar, vam menjar sushi, no m’agradava gens, era fastigós! De segon hi va haver llom, això sí que era bo! I finalment de postres un pastís de xocolata. Al tard vam anar a casa del padrí Ramon i també hi van haver regals per  l’Aran i per mi. El meu regal era uns guants de futbol (HO SCORE), eren molt Bonics, els que m’havia aconsellat el meu entrenador.
El dia 31 a la nit vaig anar a casa del Joel a celebrar el cap d’any o l’any nou, m’ho vaig passar molt bé, vaig fer un munt de coses: jugar a la play 4, ballar, cantar, fer fotos i moltes coses més... Ens divertíem un munt. Com cada any nosaltres en menys de celebrar-ho menjant raïm, o vam fer amb “lacasitos” perquè el raïm no ens agrada gens ni mica. Una de les coses que em va agradar més va ser que em vaig quedar a dormir a allà, a casa del meu amic, el millor va ser  que vam anar a dormir a les 9 del matí.
El dia 2 el Joel, l’Eduard i jo vam anar d’excursió amb els amics de l’Albada, els dels campaments. Ens ho vam passar molt bé. Primer vam anar a patinar sobre gel a Lleida a la plaça de sant Joan, era molt difícil, jo no parava de caure, però m’ho vaig passar súper bé. Quan vam acabar de patinar vam esmorzar i després vam fer un munt d’activitats molt divertides, eren per grups de sis. Al meu grup només érem dos nens, l‘Eduard i jo. Nosaltres vam ser l’equip 5, el que va quedar l’últim, però no ens va importar. Després de les activitats vam dinar i vam anar al Cucalocum, allí ens ho vam passar molt bé, jugant a  futbol, disparant dards, hokey, equilibri... i moltes més. En aquesta excursió m’ho he passat molt bé.
El dia 5 de genera la tarda nit van venir els Reis Mags, dins d’una carrossa molt ben guarnida, van repartir regals per a tots els nens bons, a mi em van donar un joc de la WIIU que es diu Mario Splax i una gorra d’última moda, de la marca new era, a la meva germana li van regalar un Furby de cors, m’ha agradat moltíssim, ella l’hi ha posat el nom de Vanesa , també l’hi van portar una nina i un cavallet amb pintures i pinzells per poder pintar quadres i com que ens portem molt bé, compartirem les joguines.
Per acabar hem jugat un partit de futbol, no havia passat mai tan fred, petàvem a -5 graus, tot el camp estava gelat, de color blanc, he agafat molt mal de cap però m’ho he passat molt bé, em guanyat  nou a quatre, i  jo he pogut estrenar els guants que em va portar el pare Noel, increïbles,  m’han anat molt bé.
Avui  ja he acabat els deures,  ja preparo la motxilla i tinc la bateria molt i molt plena per tornar a l’escola, per fer deures, aprendre moltes coses i, sobretot, per jugar amb els meus amics.

Espero que a tothom li hagi anat igual de bé.

0 comentarios: