11 de novembre 2016

Castanyada

El dijous dia 27 d’octubre del  2016 vam celebrar tots junts la castanyada, tots els de la meva classe i jo vam celebrar el nostre últim any que celebràvem la castanyada al col·legi.
Primer nosaltres vam començar a tocar la banda tots junts i jo vaig tocar la caixa i el plat. Més tard vam fer un teatre en el que nosaltres érem els protagonistes. En el teatre tots  els del col·legi vam poder actuar  fins i tot alguns professors com la nostra tutora Berta que ajudava als petits. Quan ens va tocar a nosaltres tothom els va agradar molt, el professor de música estava molt orgullós perquè va ser la primera vegada que fèiem aquesta obra de teatre. Quan vam acabar el teatre vam ballar l’Eixida una dansa tradicional a Tàrrega. Després ens vam canviar i vam fer de castanyes. Va ser molt esgotador perquè ho vam repartir tot nosaltres, quant vam acabar no havia sobrat  coca cola i tots ens vam enfada perquè això va ser molt injust. Al final al menys no ho vam recollir tots nosaltres si no que ens van ajudar una miqueta els de cinquè.


Aquesta castanyada ha estat l’ultima que celebro al col·legi però m’ho he passat molt bé.   

0 comentarios: