11 de novembre 2016

La castanyada més especial

El 27 de octubre de 2016, l’escola l’Àlber d’Albesa va celebrar la castanyada. Era una castanyada molt especial per a mi, perquè era la meva última castanyada i nosaltres, els de 6è, fèiem un munt de coses pels pares i fins i tot presentàvem les activitats.
Faltava uns quants minuts perquè comencés la castanyada quan ens van cridar per empaperar les castanyes a les paperines. Quan finalment, els pares es van seure a les cadires ens vam preparar per tocar una composició musical tots junts, la “banda”. Quan vam acabar la “banda”, vam fer un magnífica obra de teatre que ens va sortir molt bé: era sobre uns nens que s’avorrien perquè ja feia molt fred i anàvem a la biblioteca per llegir llibres interessants. Vam aprofitar per presentar les actuacions. 

Totes les actuacions van ser molt boniques, o això espero perquè el sol ens venia de cara i ens cegava. La nostra actuació va ser Peer Gynt, la història d’un jove aventurer, que quan la seva mare vídua va morir. Va començar a voltar pel món, fins que a l’Aràbia se’n amora d’una princesa. Jo crec que ens va sortir molt bé. Després vam ballar l’Eixida, un ball típic de Tàrrega amb els professors i amb els nens de 5è, va ser molt divertit.
Ens vam disfressar de castanyers, els alumnes de 6è sempre es disfressen cada any, i vam repartir castanyes, begudes, gots... a tots els alumnes de l’escola ( que estaven asseguts en rotllanes per cursos ) i fins i tot vam repartir-ne als pares. Finalment vam fer una foto entre tots els nens de 6è. En acabar, vam menjar les castanyes a la nostra classe per celebrar tot el que havíem fet aquesta castanyada tan especial.

Jo la veritat crec que mai m’havia divertit com avui, a l’escola. Sobretot a l’hora de fer l’obra i de disfressar-nos perquè jo faig obres de teatre i també disfressar-me és una de les coses que més m’agraden.

0 comentarios: