11 de novembre 2016

La castanyada

El dijous dia 27, al meu col·legi és celebra la castanyada. Al mati fem classe normal però a la tarda fem la celebració. Sabeu com la celebrem? Doncs comencen a les 3 i arriben els pares i s’assenten.
Després els nens i nenes de 6é (la meva classe) comencem a fer una batucada per tot el pati. Jo tocava les caixes i les sonalles. Quan s’acabava de fer això vam anar a deixar els instruments a l'aula i agafar els objectes que tocava a cadascú. A mi em tocava la corda amb la Laia, el J.Llobera i la Carla S. Quan sonava la música avia de sortir i en el meu cas saltar a la corda. Fins que sonava un vent i ens convertíem en estàtues. Llavors representava que nosaltres érem els protagonistes
i que llegíem contes i aquells contes  era l’obra que aviem, de representar els altres cursos. Van anant passant els cursos fins que ens va tocar a nosaltres, nosaltres representàvem una obra que es diu Peer Gynt, tracta sobre un jove aventurer que volia anar a veure món però avia cuidar a la seva mare que estava malalta, fins que un dia es va morir, els seu amics van acompanyar al jove a enterrar-la. Com que res no el lligava va decidir marxar i anar a veure món, a l’Aràbia se va enamorar d'una princesa i la princesa se va enamorar d'ell, com el rei no els deixava casar-se, Peer Gynt va entrar disfressat al palau i va raptar a la princesa. El rei va convocar l'exèrcit, i van anar a buscar-los però com que el seu amor era tan poderós  que les armes i tant que el rei i els soldats van acceptar-lo. Després teníem d'anar corrent cap a la classe per vestir-nos de castanyers i repartir castanyes als alumnes de l'escola, jo vaig repartir al curs de segon amb el Victor.

Aquell dia va ser molt divertit.

0 comentarios: