11 de novembre 2016

la castanyada

El dia 27 d’Octubre de 2016 vam fer la Castanyada.
La veritat és que estava nerviós, però al mateix temps trist, perquè aquest seria l’últim any que fem la Castanyada aquí, en aquest col·legi.
Al principi vam tindré què fer la banda en la qual ens vam tindré què fer uns pots amb una tapa de plàstic, que no les vam fer servir per a res, però allí està el record. També estava nerviós mentre fèiem la banda, sobre tot al canvi de instruments, que vaig començar amb el pandero i després vaig acabar amb el triangle.
Després vam fer una obra de teatre, que anava sobre uns nens que anaven passejant per entre els nens de P3 i P4(que feien de arbres) i després venia una bufada, i llavors vam començar a parlar, i quan ja vam dir tots 1 o 2 frases vam començar a dir lo que feia cada curs P5 (feia el monstre de la muntanya), 1r (feia zaratrustra),2n (feia la muntanya pelada), 3r (feia el llac tisly),4t(feia el ocell de foc),5é(la fabrica encantada)i després vam vindre nosaltres, els de 6è(que fèiem Peer Gynt)nosaltres anàvem dient però lo que no em va agradar es que estàvem de cara al sol i no veiem bé les actuacions.
Ena lo de Peer Gynt, ens van dir que ho vam fer molt bé [...] hi havia un home que es deia Peer Gynt [...] anava a explorar a fora de entre les muntanyes però tenia què tornar per a cuidar a la seva mare viuda. Un dia la seva mare va morir , i els seus amics el van portar al enterrament de la seva mare. Ja res el lligava a casa seva i va decidir anar a voltar per el mon. Es va enamorar de una princesa i ella es va enamorar de ell i va entrar en un vall i la va raptar. El rei va convocar al exercit però ni les armes van poder parar el seu amor, i tant el rei com els soldats ho van acceptar.
Després vam fer la eixida que també ens va quedar molt bé i consistia en què era una dansa de un poble i la ballàvem els de 6è, 5è i els professors.
Després ens vam vestir de castanyers i vam repartir les castanyes [...] jo vaig repartir als nens i nenes amb la Carla.P, també les begudes, però tampoc em va agradar molt perquè no vam tindre molt temps per a menjar ,però també em va agradar molt.

0 comentarios: