09 de desembre 2016

Anem a BarçaKids!!

El dia 1 de desembre vam anar a Balaguer el cicle mitja i el cicle superior. Vam anar al BarçaKids per aprendre els valor en l’esport. BarçaKids és una fundació del Barça, que ha set creada per aprendre 5 valors de l’esport: Respecte, Humilitat, Treball en equip, l’Esforç i la Ambició

Al baixar del Autobús vam entrar en un pavelló esportiu on hi havia de tot per jugar. Vam deixar les m motxilles en un racó i vam entrar en una sala on hi havia gespa artificial. Allà en Francesc i la Mónica, els monitors, ens van donar unes camisetes molt divertides. Després vam fer grups per fer anar les tablets, en el meu grup érem en Marc, l’Eduard, L’Ares, la  Parisi. Havíem que escanejar targetes per trobar el valor. Vam fer la fitxa amb “bona lletra”, a continuació vam fer un esquema per buscar el valor i finalment va ser el Respecte. Després vam esmorzar, jo vaig menjar un entrepà de xoriço ibèric. Per allà a les 12 vam començar a jugar aplicant tots els valors, primer vam jugar al mocador, el meu equip va perdre però els de l’altre equip ens van animar i tots vam acabar contents. Després vam fer unes activitats amb la pilota, tot bé, però va arribar una prova que era una competició i jo vaig relliscar i vaig caure amb el dit que em feia mal, no vaig poder continuar jugant. Després vam fer uns partits i jo vaig fer d’àrbitre en uns quants però no vaig fer molta estona.

 Vam dinar a la 1:30 tots cansats, jo vaig menjar un altre emportar entrepà de pernil salat. A les 3 vam anar a la sala oficial i vam mirar uns vídeos dels valors. Per acabar ens van donar uns carnets de BarçaKids, ens vam una camiseta i ens van ensenyar una pàgina web molt divertida. Vam marxar cap Albesa tots contents i cantant aquest cançó: ja hem arribat, ja som aquí, som una colla de paletos que venim a comprar pa. 

0 comentarios: