30 de gener 2015

Vacances de Nadal

Aquest Nadal m’ho he passat molt bé.

 Els primers dies vaig començar a fer tres resums d’un llibre de castellà que es deia Boni Martín i després a jugar a la play station 3 a estonetes.

Els següents dies tota la família anàvem a veure el sol una bona estona perquè amb totes les vacances que no el vèiem.

 Vam anar a Saganta, a l’Aragó, a la Franja... molts dies jugava a casa amb la tablet que tinc i jugava amb uns jocs que es diuen toughring BMX, Bike Race, TG Commando, Hay Day, Big Farm, Pet Shop Story...

Els últims dies vaig estar jugant amb la Tablet i amb la Play Station 3 i vam anar a Huesca perquè els pares per nadal em van regalar entrades pel concert d’AC DC, un grup de música de rock, anar a patinar sobre gel, una gorra,  un parell de “quets”, dos parells de guants...

Han estat unes vacances fabuloses!!!


0 comentarios: