09 de gener 2015

Les meves vacances de Nadal

Les vacances de Nadal van començar el dia 23, al migdia ja plegàvem de l’escola i ja començava la festa. Aquella tarda vaig acabar els deure per no haver-los de fer durant les vacances. Quan vaig acabar vaig jugar un temps curt a la ``tableta´´ que tinc, així fins a la nit que vaig sopar i me’n vaig anar a dormir. L’endemà tenia ganes d’arribar a la nit, que és quan fem cagar el tió a casa meva. Vaig estar molt content perquè em van cagar uns llapis i unes gomes que van molt bé i així quan vam acabar vam marxar a dormir amb la il·lusió que l’endemà el ``Pare Noel´´ ens portés moltes coses. El matí del Pare Noel va ser fantàstic, a mi em van portar el Minecraft, al Toni el Troppis Hunter i al Pep l’Indiana Jones lego, tots aquests jocs per a la Play Station 3 i també un comandament més per ella. Aquell dia també vam anar a l’Església i després vàrem fer un dinar familiar de par de la família del meu pare.
L’endemà ja va ser tot normal fins al dia 31 que era la nit de cap d’any, vam fer un sopar a casa meva amb els amics dels meus pares, ens vam passar tota la nit jugant a la Play Station3. Al matí d’any nou vaig fer festa tot el dia, igual que tots els dies fins als reis mags que em van portar totes les guies del Minecraft, roba i molta felicitat.

Aquests últims dies de vacances han estat molt atrafegats perquè el dia 8 ja havíem de tornar a l’escola.


Aquestes vacances han estat genial !!!

0 comentarios: