23 de gener 2015

Les vacanses de Nadal


El dia 24 a la nit va manar a casa de la meva tieta a fer cagar la “soca”, va cagar molt material pel col·legi, després a les dotze va venir el Pare Noel i ens va portar un llibre de gràcia i a la meva germana una nina petita. El dia següent vam anar a casa del meu tiet a recollir els regals del Pare Noel, ens van portar colònies i a la meva germana una  altra nina. Després el dia tres de gener vam anar a Lleida a uns “xinos”, després a la tarda va venir el Dídac a jugar a la play a un joc de matar, després li va preguntar al seu pare si li deixava quedar-se a dormir i va dir que sí.

El dia cinc de gener va ser el meu  aniversari i em van regalar moltes coses però el que em va agradar més va ser un portàtil, una tableta i un mòbil nou. El dia següent vam anar a casa dela meva padrina a dinar. A la nit vam anar a casa de la meva tieta a jugar a la tableta.

Aquestes vacances de nadal han estat molt bé!

0 comentarios: