09 de gener 2015

Les vacances de nadal

Les vacances han estat molt divertides. Quan vam sortir de l’escola el dia 23 a la tarda vam haver d’anar a classe a buscar les “coses” que ens havíem deixat, quan vam sortir encara faltava un dia per acabar, però com que a mi ja em van venir a buscar llavors vam marxar cap a la Bleda que està al costat de Vilafranca del Penedés i vam passar allí quasi totes les vacances. Vam estar-hi des del 23 fins al 25 perquè el 27 ja era hora  que tornés a casa per cap d’any.

El cap d’any el vam passar a la Portella amb uns amics, fins a les 07:00 no vam anar dormir i fins a les 5 del matí no vam marxar, el  dia 1 em van vindre a buscar per anar als Pirineus amb les meves cosines fins al 5 que vaig tornar, i el 6 vam anar a casa de la meva padrina a passar allí els reis mags, i em van portar una tableta, una cosa rara per fer màscares, un “telar” i una cosa per fer “tatoos”.

I així és com vaig passar el nadal amb la meva família separada però ho accepto.

0 comentarios: