09 de gener 2015

Les vacances de Nadal

Aquest Nadal m’ho he passat molt bé, al començar les vacances vam cagar el tió. Ens va portar moltes coses: llaminadures, jocs… L’endemà al matí va passar el pare Noel , a mi em va portar Just Dance 2015 per la wii i també Disney Infiniti.

 El primer diumenge vam anar a celebrar l’aniversari de la meva àvia.
De dilluns a divendres van ser dies normals: fer deures, jugar...
El dia de cap d’any vaig anar a sopar a casa d’uns amics, em vaig avorrir perquè tots el nens que hi havia eren petits. Però quan va arribar l’hora de les campanades vam agafar cadascun el nostre vas de raïm.

Vam fer molt soroll però davant de l’església no hi havia ningú.
Quan vam tornar a casa. Jo vaig jugar a la tablet.
El dia 1 de gener vaig anar a casa d’una cosina que feia l’aniversari, li van portar molts regals  i a mi em va tocar alguna cosa perquè era el meu sant.

El dia 5 de gener a les 6:00 vam anar a l’església perquè arribaven  els reis mags, a l’arribar vam entrar a l’església i van dir unes paraules van pujar a la carrossa i van començar a  repartir regals pel poble. A mi aquell mateix dia em van portar una cistella de bàsquet i material pel meu escriptori i una funda molt especial per la tablet.
L’endemà el dia dels reis, vaig anar a recollir altres regals. I em vaig quedar a dinar a casa de la meva tieta.


Aquestes vacances han estat molt guais.

0 comentarios: