23 de gener 2015

Les vacances de nadal


Les meves vacances de Nadal van començar el dia 24 de desembre, vam anar a casa amb el cotxe perquè feia molt de fred, vam mirar les notes i la mare va estar contenta. El dia 25 a la nit vam cagar el tió i em van regalar cent euros, llaminadures i una camiseta.

Quan va vindre el Pare Noel em van regalar el “Grand theft auto 5.”Després vaig anar a dormir. I el pròxim dia vaig voler jugar a la play 3 però es va espatllar i la vam portar a Lleida i ens van dir que tardarien dos setmanes, i vam anar a fer un cafè i l´escuma del cafè tenia formes de fulles de flors, després vam anar a casa i vam jugar a la Wii i després vaig anar a voltar, quan vaig arribar a casa vaig sopar i vaig anar a dormir.

Quan va arribar el dia 31 de desembre vaig menjar dotze “boles” de raïm, després vam veure pel·lícules i quan ens en vam adonar ja eren les dos del matí i  vaig anar a dormir. I el 5 de gener vam anar al Decathlon i em vaig comprar un patinet per a mi i per al meu germà, i el meu era de saltar i el del meu germà era de passejar. Quan va ser la nit vam muntar el meu patinet i el del Yeray, quan van estar muntats vam anar a comprar a cal Gatell amb els nostres patinets per estrenar-los. I els últims dos dies vam anar a jugar amb els patinets.

0 comentarios: