16 de gener 2015

Vacances de Nadal

Aquest nadal m’ho he passat molt bé. El dia 23 de desembre vam acabar l’escola al migdia. Jo el 23 i el 24 només vaig fer deures i jugar a la meva Ipad. El dia 24 vaig felicitar al meu pare perquè era el seu aniversari, aquell dia no ho vam celebrar gaire perquè el dia següent era el meu aniversari. L’endemà, que ja era dia 25, em van donar el meu regal que era un patinet amb rodes de bici i frens. Després al meu pare també li vam donar el regal, que era un teclat per l’Ipad. Al cap d’una estona al meu germà li van regalar una Ipad amb pantalla de retina, li van donar perquè l’endemà celebràvem els tres aniversaris i venia la família, llavors no la podria utilitzar. Després jo vaig agafar el patinet i me’n vaig anar a provar-lo pel poble, anava súper bé!



A la nit vam fer un sopar especial perquè hi havia musclos, escamarlans, gambes, patates... I després vam cagar la soca que ens va cagar xuxes, lego, mitjons, mini kit kats... L’endemà al migdia van venir a dinar els meus familiars, com ja us havia dit. Ens ho vam passar bé. Cap allà al tard em vaig arreglar la motxilla perquè l’endemà me n’anava a la Seu d’Urgell. Allí ens vam estar tres dies i mig, vam jugar partits de bàsquet, gimcanes, jocs de nit... Nosaltres (el meu equip) vam quedar sisens de catorze equips que hi havia, estava molt “xulo” tot. M’ho vaig passar súper bé. L’endemà al matí vaig jugar a la tablet i a la tarda vaig sortir amb la (bicipatinet). I a la nit me’n vaig anar a Cal Toni a celebrar el cap d’any. Jo no tenia cap regal de reis perquè m’ho van ajuntar amb el meu aniversari. Llavors vaig jugar uns quants dies amb els regals que em van fer i llavors, al cap d’uns quants dies vaig tornar a anar a l’escola. Aquestes vacances han sigut fabuloses.

0 comentarios: