09 de gener 2015

Les meves vacances de Nadal

Les meves vacances de Nadal, van començar el dia 24 de desembre. Al matí vaig anar a comprar-me un anorac al Jack & Jones del carrer major de Lleida. Dijous em vaig quedar a casa tot el dia, i a la nit el Pare Noel em va portar dos pistoles de Nerf, amb deu dards, i també em va portar un joc per la Playstation, que és diu Ratchet & Clank. Al següent dia, l’Arnau em va vindre a ensenyar el regal que li havien regalat pel seu aniversari, que era el dia 25. Era una mena de patinet, amb rodes i frens de bicicleta, després vam anar a donar una volta. 
El dissabte 27 vaig anar a fer un dinar al poble del meu tiet i el diumenge vam anar a un restaurant de Balàfia amb els meus cosins de Reus. 

El dia 29 era el meu sant, al matí vaig anar a entrenar i després ma mare em va regalar uns auriculars per escoltar música. El dia 30 em vaig quedar a casa tot el dia fent deures, i el 31 també em vaig quedar a casa preparant la festa de cap d’any, a les 12 em vaig menjar el raïm i al dia següent no em vaig llevar fins a les 11:30. El dia 2 i 3 vaig sortir a jugar amb els meus amics. 

El dia 4 vam anar a Barcelona a l’Illa Diagonal a comprar unes quantes cosetes,  i cap allà a les 3 de la tarda anàvem a dinar al McDonald’s que hi havia a Sant Joan Despí. El dia 5, els Reis Mags em van portar unes botes de futbol, i unes sabates per anar pel carrer, i els últims dos dies de vacances vaig anar a jugar amb els meus amics pel poble, les meves vacances han estat bastant divertides, encara que voldria que m’agüessin regalat uns quants regals més.

0 comentarios: