15 de gener 2015

Les Vacances De Nadal

El dia 23 al mig dia em van donar les notes. Les notes em van anar regular, per això quasi cada dia estava a baix al bar a les set o a les vuit del matí, depenia del dia, els dissabtes i diumenges a les vuit i els altres dies a les set. El dia 25 vaig anar a casa dels meu padrins a dinar i a dormir i el dia 26 els pares em van venir a buscar, perquè el dia 31 marxava a un hostal a Benasque, perquè el cap d’any el passaria amb el meu padrinet  a Benasque. El dia 1 ens en vam anar a Cerler, a dalt de Cerler, a Ampriu “ Allí vam estar esquiant tot el dia fent pistes i més pistes, fèiem Snowboard. Vam baixar una pista i vam anar a fer un hotdog, estava molt bo i després de menjar vam pujar per un telecadira, el mes vell de Cerler. Després d‘esquiar ens en vam anar a replegar les taules i tot el material i vam agafar el cotxe i vam anar a Rosselló, allí hi havia la meva família fent un dinar, jo me’l vaig perdre i el dia 5 de gener els reis em van portar un joc per la play 4 que es diu “CALL OF DUTY advance wallfare”. Aquest joc m’agrada molt.



Així han estat les meves vacances!    

0 comentarios: