05 de juny 2014

Vaig fer de guia a la vil·la romana del romeral

El 30 d’Abril tocava anar a la vil·la romana del romeral i els nens de sisè vam fer de guies a uns altres nens de 5è i 6è que venien de Torrefarrera.

A la primera classe de matí vam fer classe, a la segona hora va passar el mateix i a la meitat de la tercera ja vam marxar cap a la vil·la romana del Romeral. Nosaltres vam marxar per allí a les 11, per arribar a les 12. Ells van arribar més o menys a la 1, nosaltres mentre ells estaven de camí nosaltres preparàvem els cartells de cada sala que hi havia allí dins. Quan van arribar ens van separar en 10 grups però 5 grups explicaven la vil·la i els altres dinaven; jo estava al grup que primer dinava i després explicava el que era el Romeral. Després de dinar em tocava a mi explicar el Romeral, l’únic que havia d‘esperar el meu torn perquè jo era el tercer del  meu grup. Bé, quan ja era el meu torn vaig començar a explicar, estava molt nerviós, jo tenia uns nens a qui explicava les diferents parts, bé, no eren ben bé nens si no unes nenes que per cada cosa que deia elles es posaven a riure i això em ficava molt incòmode. Una de les bones coses quan explicava era que tenia un paper i quan de repent em bloquejava mirava al paper i tornava a explicar tranquil·lament, encara que era difícil perquè amb aquelles xiquetes que no feien res mes que riure costava ficar-se tranquil. Bé anava passant el temps i jo continuava explicant tots els punts del romeral, per fi vaig acabar i elles van anar amb les seves amigues i jo amb els meus, al final nosaltres vam tornar amb autobús al col·legi, per mala sort vam arribar més aviat i vam haver de fer classe, però quan vam acabar la classe vam tornar a classe.


Em va encantar explicar a gent.

0 comentarios: