13 de juny 2014

Excurcio a benifallet

El dia 29 de Maig de 2014 els de CS vàrem anar d’excursió a Benifallet i a Miravet. Ens ho vam passar molt bé però ens va ploure bastant i fins i tot ens va pedregar.
Al matí vam haver de marxar a les 8h (no hi ha res d’interessant que haguéssim fet al bus). A
 l'arribar a les coves ens vam asseure en unes cadires que hi havia allí.
Primer vam anar a la cova del 2. Es diu així perquè té dues entrades.
Després vam anar a la cova meravelles. Nosaltres vam visitar tres sales. La dels llapis, la de l’auditori i la de la música. M’ho vaig passar molt bé a la de la música, perquè era impressionant. Després d’anar a veure les dues coves  vam anar a Benifallet a fer un passeig amb vaixell. Era molt divertit i impressionant.
Després de dinar va ploure.
 Vam anar al castell de Miravet. No em va agradar massa. Era bonic però una mica avorrit.

En aquesta excursió m’ho vaig passar molt bé.

0 comentarios: