06 de juny 2014

Excursió a Benifallet i Miravet


El dia 28 de maig, dimecres, vam anar d’excursió a Benifallet i Miravet són dos pobles de la província de Tarragona.
Em vaig despertar a les 7:00 del matí i em vaig preparar la motxilla, em vaig vestir, em vaig pentinar, vaig esmorzar i em vaig rentar les dents.

Per no anar sola a l’escola vaig quedar amb la Laia, la Tresa i la Laura per anar juntes al col·legi. Ella em va vindré a buscar i a les altres, a la Tresa i a la Laura les vam esperar al pont de les mentides.
Quan vam arribar als “columpios” l’autobús ja ens esperava, ens van dir que esperéssim una mica més i que deixéssim les motxilles al maleter. Vam parlar una mica per allí i vam marxar.

Al autobús ens van ficar una pel·lícula d’uns agents secrets, no la vam acabar de mirar perquè vam anar a esmorzar amb una benzinera. Vam aprofitar per anar a lavabo i ens van portar a les coves.

Vam visitar dues coves: la del Dos i la de les Meravelles. Ni havia un altra que es dia les Xafa roques i un altra que es deia Marigot. La cova del dos es deia així perquè hi havia dos sortides. A mi la que em va agradar molt es la de les Meravelles. Em va agradar perquè hi havia moltes columnes, perquè hi havia unes estalactites que eren excèntriques i per últim i el que més em va agradar era la sala de la música perquè hi havia unes columnes que al seu darrere no hi havia res, era buit i si les tocaves feien musica.

Després vam anar amb vaixell, amb un llagut, una hora hi vam anar. Mentrestant estàvem navegant la Mònica, la nostra monitora ens estava explicant cosses de per allí.

Quan vam tornar va començar a ploure i vam a un lloc on fa poc temps que allí les dones rentaven la roba, hi havia tres mosaic a la paret i tres mini piscinetes i els costats estan com abaixats.

En acabar de dinar vam anar al castell. Allà el Xavier ens va fer de guia, ens va explicar totes les parts que hi havia allà al castell. Al pujar a dalt a l’església del castell hi ha una torre amb unes escales de caragol, semblava que mai s’acabaven. Al arribar a dalt de tot, hi havia una terrassa enorme i molt bonica, es veia tot des de dalt!

Per mala sort no vam poder pujar al pas de barca perquè va ploure.
Al marxar d’allà vam marxar a casa. Ens van posar una pel·lícula, ens ho vam passar genial!

0 comentarios: