11 de gener 2013

Vacances de Nadal

Aquestes vacances de Nadal he fet moltes coses i no se m’han fet pas llargues. El primer dia, o més ben dit l’últim dia de classe a la tarda, com que teníem festa a l’escola, vaig quedar amb l’Èric i després vaig anar a Judo.

 El dia 22 quan em vaig aixecar del llit, em van donar un regal, era ni més ni menys que una Tablet Apple o, dit d’una altra manera, un ipad 4 o retina, una funda i un router, que vam intentar connectar i no ho vam aconseguir; així que vaig anar a la biblioteca i vaig fer tots els deures.


Per sort, un dia vam trucar al tècnic de la wi-fi i ens va dir per telèfon el que havíem de fer per connectar-lo bé, i tant bon punt vaig tenir internet a casa........ ja vaig descarregar-me coses. El dia 28 vaig quedar amb l’Eric i després vam anar a veure els patges reials que venien a recollir les cartes dels nens per als Reis d’Orient.

 Un altre dia vaig quedar amb el Quim i l’Èric i un altre dia sols amb el Quim. El dia de Sant Esteve vam anar a dinar a casa dels meus tiets de Mollerussa i vam configurar l’ipad, i el dia de Nadal van venir a casa els tiets de Balaguer i la padrina.

El dia de cap d’any el vaig fer a casa amb la padrina. El dia 4 de gener vam fer el nostre circ a la “saleta” (el circ dels alumnes de sisè), anomenat Circ Sabata deslligada, és un circ que els alumnes de sisè feia dies que preparàvem, no era de l’escola no, l’havíem practicat molts dies, l’havíem assajat nosaltres, amb la mare del Roger i l’Arnau.

Va ser un èxit, tothom, bé, gairebé tothom estava molt content, en especial els petits, bé va ser difícil, ja que hi havia: llums, musica, màgia, gent que recollia les coses... però sobretot pallassos!!! L’últim dia de vacances vaig anar a Mollerussa i a Vilanova a portar regals dels Reis, per sort també vaig recollir els meus regals de Reis que no van ser molt generosos, ja que ja havia gastat molts diners amb el iPad.

0 comentarios: