11 de gener 2013

Vacances de Nadal

Aquestes vacances d’hivern m’han agradat molt, m’han regalat moltes coses i la majoria les havia demanat. Al meu germà també li han portat tot el que havia demanat, molts dies vaig anar a casa del meus amics: l’Andreu i el Genís.


El dia 22 de desembre vaig anar a celebrar l’aniversari del meu cosí Sergi, li van regalar moltes coses i totes li van agradar, ens vam quedar fins molt tard i jo encara em volia quedar una estona més.

El dia 24 de desembre casa anar a casa del meu tiets a celebrar la nit de Nadal i el Pare Noel, hi havia moltíssims regals, quatre o cinc eren per a mi, i uns altres quatre o cinc eren per al meu germà Jordi. A mi em van regalar un joc per a la PS3 ( Play Station 3 ), un puzle 3D, un llibre dels Romans, un tren que anava amb energia solar i un joc de daus que es diu “Ligretto”.

Al meu germà Jordi li van regalar un llibre sobre els animals de la selva, un sistema solar que com diu el nom va amb energia solar, un “memori” del Barça i un puzle 3D, però nomes una part era 3D. I la meva tieta ens va regalar...  4 entrades per al Circ du Soleil! També a la  meva mare li van regalar un joc de cafè, unes cremes per a la cara i un bolso nou, i al meu pare una colònia.

El dia 26 vam cagar la soca amb els meus cosins de Rosselló  a casa meua, ens ho vam passar molt be cagant-la i després jugant amb els regals.

El dia 29 de desembre vaig anar a Barcelona a veure el Circ Du Soleil que actuaven al Palau Sant Jordi, hi vaig anar amb la meua família, els meus tiets agustí i Mercè i el meu cosí Ivan, va estar genial. Si algú te la ocasió d’anar-hi que no s’ho deixi perdre, val  la pena.

El dia 31 a la nit va venir a casa meua el meu amic Andreu a fer Cap d’Any, es va quedar a dormir, ens vam estar tota la nit jugant a la PS3, ens ho vam passar molt bé, quan vam anar a menjar el raïm jo l’Andreu i el meu germà vam menjar “pelotazos”, un tipus de patates.

El dia 4 els meus amics van organitzar un circ que es deia Circ Sabata Deslligada, hi participaven: el Sergi, el Pau, l’Arnau, el Roger, el Quim, la Clàudia, l’Anna i l’Eloi del curs de 5è i els altres de 6é, va estar genial.

El dia 6 de gener van passar els tres reis mags: Melcior, Gaspar i Baltasar, a mi em van portar un patinet, un paraigües i una pistola de joguina. Al meu germà li van portar uns patins per patinar i una pistola de joguina; els reis de la portella em van portar un joc per la PS3 i al meu germà també, aquests jocs eren el Call of Duty Black opps II i al meu germà li van portar el Call of Duty Modern Warfare 3. Han estat les millors vacances de la història per a mi.

0 comentarios: